Hengel en molen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • jacobus70
    Newbie

• 04-03-2008
    • 13
    • Tynaarlo

Hengel en molen

Hallo,

Ik ben een paar keer wezen feederen, maar door het karperen van de overbuurjongens wil ik dit ook meer gaan doen.
    Nu heb ik een molen van shimano catana 2500 FA. En ik heb een hengel (feeder) ook van shimano catana AX multirange carp feeder light/medium.
    Nu is mijn vraag, kan ik hier mee gaan karperen??

B.V.D voor uw antwoord

Groet Jacobus
  • Kosmozz
    Match en Feeder
    • 25-07-2005
    • 1959
    • Hannut

Hallo Jacobus,

Voor kleine karper van een paar kilo is jouw set denk ik prima geschikt. Voor dikke vissen is het uitproberen. Ik zou het zelf niet doen. Het zal een kwestie van techniek zijn, maar in het algemeen kun je niet veel controle uitoefenen op zware vissen met licht materiaal. Dit kan problemen leveren in wateren met obstakels. Groot open water zal niet veel problemen geven als je veel tijd hebt en sterke armen

Groeten
    Dennis
    Carpe Diem

Reageer

• jacobus70
      Newbie

• 04-03-2008
      • 13
      • Tynaarlo

Hallo Dennis,

Bedankt voor je snelle antwoord, maar voor het Noordwillemskanaal ben ik dus geen andere hengel nodig.
      Ben een beginnend visser, als ik wel wat meer ga vissen is het wel verstandig dus om een andere hengel aan te schaffen.

Groet jacob

Reageer

• Kosmozz
        Match en Feeder
        • 25-07-2005
        • 1959
        • Hannut

Ik zou eerst even kijken of je het wel leuk vind. Het is vaak lang wachten voor een paar vissen of zelfs helemaal geen vis. Je moet er van houden.
        Carpe Diem

Reageer

Working...