Ze hebben een goede slag geslagen daar....
Carp 2009
Collapse
X
-
Bij deze hoop ik dat wanneer er wat van dit spul aangeboden wordt direct de politie te bellen indien men het niet vetrouwd dit is toch echt weer schandalig eerst zelf kijken op de beurs en tenslotte dan maar 's nachts even jatten ik kan er maar niet bij dat er mensen zijn die niet van de spullen van anderen kan afblijven ik gruwel hiervan temeer omdat ik besef dat er zulke lieden ook onder de vissers zitten...
Zo is ook mijn wedstrijdhengel uit een koker gejat van mijn viskar terwijl ik binnen zat voor de prijsuitreiking vaen een viswedstrijd... Ook ik dacht dat we als vissers onder elkaar niet elkaars spullen afjatten maar niets is minder waar! Buikpijn had ik ervan niet van de schade het was wel veel geld maar de brutaliteit en dat er iemand tussen zit die het gedaan heeft echt te gek voor woorden! Zo heb ik het ook al eens jaren geleden meegemaakt met zeevissen. De spullen van het zeevissen nadat we hadden gevist en de gefilleerd vis als ook de hengels, reservereels, lijnen, messen, etc...op de kade hadden gezet we hadden naar ons idee toen we de auto erbij wilde zetten oogkontakt met onze spullen die er stonden terwijl we de auto erbij wilden zetten is het ons toch overkomen dat al onze spullen zijn gejat in nog geen 2 minuten tijd hetgeen betekend dat er iemand toch zo slim is geweest dit op te merken en die korte tijd heeft benut om die spullen mee te nemen dit was een grote verrassing voor ons tot op de dag van vandaag realiseren we dat onze eigen visspullen niet veilig zijn voor andere grijpgrage vissers...
Helaas vang ik steeds meer verhalen op van mensen dat hun hele visuitrusting gewoon wordt gejat vanuit hun garage etc..... schade van vele duizenden euro's want het telt hard weg tegenwoordig. Je moet je spullen tegenwoordig dus goed verzekeren. Zelf als ik mijn auto en viskar wegzet op een parkeerplaats als ik naar een uitreiking ga van een viswedstrijd zet ik een dik en groot slot op mijn dissel van mijn viskar en nog moet ik hopen dat ze het niet meenemen......
Nee de tijden veranderen ik begrijp het nog steeds niet dat je dit moet doen als vissers onder elkaar het is diep triest dat het zo gaat en moet gaan..... En wat te doen indien het uitkomt of gezien wordt? Ik heb het nog niet meegemaakt maar ik denk dat ik niet meer insta voor de gevolgen als ik dit zie... Dan gaat het licht uit bij mij de jongens weten inmiddels wel hoe ik reageer als ik dit zie en zullen mij hopelijk tegenhouden als zich dit voordoet....Fishing is a way of life!!!
Reageer
-
Is afgelopen jaar ook al op de visma gebeurd,niet normaal meer man.Kost je als winkelier een hoop geld.
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer