Hallo,
Ik wil beginnen (nog steeds) met karpervissen. Nu lees ik een stuk over het vissen met pop-up (Snowman).
Is dit beter dan met enkel een boilie??
Gr. Jacob Matthijssen
Ik wil beginnen (nog steeds) met karpervissen. Nu lees ik een stuk over het vissen met pop-up (Snowman).
Is dit beter dan met enkel een boilie??
Gr. Jacob Matthijssen



Reageer