Pop-up

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • jacobus70
    Newbie

    • 04-03-2008
    • 13
    • Tynaarlo

    Pop-up

    Hallo,

    Ik wil beginnen (nog steeds) met karpervissen. Nu lees ik een stuk over het vissen met pop-up (Snowman).
    Is dit beter dan met enkel een boilie??

    Gr. Jacob Matthijssen
  • Douwe
    NHSF lid van verdienste
    • 01-07-2006
    • 3136
    • Leeuwarden

    #2
    Niet echt beter, het is een aanpassing op de aanbieding.
    Soms werkt het en soms werkt het ook helemaal niet.
    Ik heb nog nooit een echte meerwaarde in dit soort aanbiedingen kunnen ontdekken.
    Maar het vangt en als het vangt is het goed nietwaar.
    Vissen is een hobby geen religie!

    Reageer

    • Pieter Stam
      -
      • 11-10-2002
      • 2882
      • NL

      #3
      Kan wel eens handig zijn als er op de bodem veel los vuil ligt. Dan blijft een pop-up daar net boven staan.

      Reageer

      Working...