Karperhangel

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • c0rn3
    Newbie

    • 02-04-2009
    • 3
    • Eindhoven

    Karperhangel

    Hallo allemaal,

    Ik heb jullie mening/advies nodig.

    ik heb een ARCA MATRIX karperhengel (carbon), ongeveer 4 a 5 jaar oud. Deze is helaas kapot gegaan. De viswinkel kan een nieuwe top bestellen waardoor mijn hengel weer hele goed zou zijn. Dit zou ongeveer 50euro gaan kosten. + er moet een nieuwe molen op de hengel.

    Hij had ook een set (hengel+molen) hangen voor 50euro hier was hij erg over te spreken.hij vertelde dat dit een hele goede molen was en een mooie hengel van carbon.
    Nu twijfel ik: ga ik kijken naar een nieuwe hengel +molen of zou ik een nieuwe top bestellen of zou ik voor de set gaan?

    Wat zouden jullie doen?

    Hebben jullie nog een goed advies voor een karpermolen?

    Alvast super bedankt
  • Niels94
    Newbie

    • 26-03-2009
    • 12
    • Esch

    #2
    Ikzelf zou gaan voor je oude hengel, je weet zeker dat die goed is.
    En ik kan je niet helpen met je molen, sorry.

    Reageer

    Working...