molen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • goff
    Newbie

    • 08-05-2009
    • 20
    • Pottes

    molen

    hallo,

    zouden jullie voor karpervissen een molen met baitrunner aanraden of niet?
    Aangepast door goff; 15-05-2009, 19:43.
  • lolo
    Geniet maar niet met mate
    • 01-05-2003
    • 3873
    • Weesp

    #2
    Hoi ,als je toch een molen koopt zal ik dat zeker aanraden .
    Groetjes
    Johnny

    Match
    Feeder
    Stok

    Reageer

    • Justin2k5
      Newbie karper visser

      • 11-04-2009
      • 13
      • Friesland

      #3
      Voor penvissen niet percee nodig.

      Reageer

      • goff
        Newbie

        • 08-05-2009
        • 20
        • Pottes

        #4
        niet bepaald voor penvissen, eerder lange afstand

        Reageer

        • Justin2k5
          Newbie karper visser

          • 11-04-2009
          • 13
          • Friesland

          #5
          Wel handig om bij te vermelden

          Reageer

          • feedervisser
            Met enige kennis...

            • 27-03-2008
            • 389
            • merelbeke

            #6
            hoi

            als je van plan bent om met boilies te vissen dan zeker een baitrunner.

            gr marnix

            Reageer

            • Pieter Stam
              -
              • 11-10-2002
              • 2882
              • NL

              #7
              Vissen met lood = baitrunner
              Vissen met de pen = baitrunner niet nodig maar het kan evt. wel.

              MVG, Pieter

              Reageer

              • goff
                Newbie

                • 08-05-2009
                • 20
                • Pottes

                #8
                oké bedankt voor de reacties. Het wordt dus baitrunner

                Reageer

                Working...