ik ga donderdag op een paar heldere begroeide sloten vissen waar ik al een aantal keer mooie karpers heb zien zwemmen.
er komt ook zeelt in de sloot voor en het liefst mik ik op beide!
als voer zat ik te denken aan: blikmais,kapucijners,pellets,maden?,lokvoer
ik dacht de blikken particles en pellets bij elkaar te gooien en daarmee te voeren.
eventueel wil ik proberen de maden en lokvoer in combi met de particles voor zeelt
is dat een goede aanpak? of heeft iemand een betere?
alvast bedankt!
er komt ook zeelt in de sloot voor en het liefst mik ik op beide!
als voer zat ik te denken aan: blikmais,kapucijners,pellets,maden?,lokvoer
ik dacht de blikken particles en pellets bij elkaar te gooien en daarmee te voeren.
eventueel wil ik proberen de maden en lokvoer in combi met de particles voor zeelt
is dat een goede aanpak? of heeft iemand een betere?
alvast bedankt!




Reageer