penvissen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • fishfreak
    allround
    • 18-08-2004
    • 16
    • mijdrecht

    penvissen

    ik ga donderdag op een paar heldere begroeide sloten vissen waar ik al een aantal keer mooie karpers heb zien zwemmen.
    er komt ook zeelt in de sloot voor en het liefst mik ik op beide!

    als voer zat ik te denken aan: blikmais,kapucijners,pellets,maden?,lokvoer

    ik dacht de blikken particles en pellets bij elkaar te gooien en daarmee te voeren.
    eventueel wil ik proberen de maden en lokvoer in combi met de particles voor zeelt

    is dat een goede aanpak? of heeft iemand een betere?

    alvast bedankt!
    het blijft vissen en geen wetenschap maar soms MOET je gewoon ffe vissen
  • Douwe
    NHSF lid van verdienste
    • 01-07-2006
    • 3136
    • Leeuwarden

    #2
    Nee hoor gewoon proberen, niet teveel voeren, wel meerdere plekken aanvoeren.
    Om de 45 minuten verkassen naar een andere stek.
    Zodra je een karper hebt gehaakt ook verkassen de stek wel weer wat aanvoeren dan kun je later nog eens terug keren.
    Vissen is een hobby geen religie!

    Reageer

    • Ramon Ansing
      tsjah?
      • 27-06-2006
      • 760
      • Tolbert

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door fishfreak
      ik ga donderdag op een paar heldere begroeide sloten vissen waar ik al een aantal keer mooie karpers heb zien zwemmen.
      er komt ook zeelt in de sloot voor en het liefst mik ik op beide!

      als voer zat ik te denken aan: blikmais,kapucijners,pellets,maden?,lokvoer

      ik dacht de blikken particles en pellets bij elkaar te gooien en daarmee te voeren.
      eventueel wil ik proberen de maden en lokvoer in combi met de particles voor zeelt

      is dat een goede aanpak? of heeft iemand een betere?

      alvast bedankt!
      vergeet zeker geen witbrood, een pluimpje aan de haak. Of een zwevend korstje vlak voor de bek van een vis doet het soms erg goed

      Reageer

      Working...