mensen ik heb nu dus een vraagje, ik ben een beginnend karpvisser(voor met de werphengel toch) ik had nu graag een werphengel aanschaft. één probleem ik weet niet wat het beste is hebben jullie wat advies?
maximum 100euro, had al een oogje op de tamas walter silver carp float maar vind nergens er veel info over.
en nog een vraagje, is een lange werphengel beter dan een korte of maakt dat geen verschil?
alvast bedankt
maximum 100euro, had al een oogje op de tamas walter silver carp float maar vind nergens er veel info over.
en nog een vraagje, is een lange werphengel beter dan een korte of maakt dat geen verschil?
alvast bedankt






groeten quido
Reageer