Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Als je der bij het kasteel bedoeld dan kan ik je zeggen dat ier NIET mag worden genachtvist!
Dit is in het verleden voorgekomen en IVN en staatsbosbeheer elsloo hebben de visvereniging aangegeven dat bij nog een geval van nachtvissen het water weer word ingenomen door ivn.
zij hebben dit recht omdat het water natuurmonument zou zijn..
Waar kan ik zeker een karpertje pakken dan in elsloo.
wou morgen graag met de kids een paar uur gaan vissen zou leuk zijn als ze dan eens konden voelen wat een karper doet....
Nachtvissen zal het toch wel niet worden...met dit weer....
Wie weet kunnen we ons daar eens treffen
Waar kan ik zeker een karpertje pakken dan in elsloo.
wou morgen graag met de kids een paar uur gaan vissen zou leuk zijn als ze dan eens konden voelen wat een karper doet....
Nachtvissen zal het toch wel niet worden...met dit weer....
Wie weet kunnen we ons daar eens treffen
greetz
Probeer het anders eens op de grensmaas...
Als je over de brug rijd bij Elsloo , en over de brug naar links gaat (rechts ga je naar Meers..) kun je op een gegeven moment na 200 meter rechtsaf een perkeerplaatsje op... even een meter of vijf afdalen en je zit aan de grensmaas..!
water zal daar echter wel niet zo heel hoog staan nu volgens mij is de stuw bij borgharen dicht i.v.m. de werkzaamheden iets verderop als Elsloo.. (ze zijn daar aan het baggeren..)
Thanx voor de info.
ben vorige week aan de grensmaas geweest in de buurt van maasband.
Heb daar op barbeel geprobeert.
Resultaat waren 3 grote platte en geen barbeel.
Maar wel weer in de mooie limburgse natuur gezeten.
Weet niet hoe het daar is ivm nachtvissen en dan doel ik op criminelen.
Alleen of met mijn vismaat is dat wat minder een probleem maar neem ik mijn kids mee 9,10 en 12 jaar moet ik daar eerst zelf een paar keer hebben gezeten.
Thanx voor de info.
ben vorige week aan de grensmaas geweest in de buurt van maasband.
Heb daar op barbeel geprobeert.
Resultaat waren 3 grote platte en geen barbeel.
Maar wel weer in de mooie limburgse natuur gezeten.
Weet niet hoe het daar is ivm nachtvissen en dan doel ik op criminelen.
Alleen of met mijn vismaat is dat wat minder een probleem maar neem ik mijn kids mee 9,10 en 12 jaar moet ik daar eerst zelf een paar keer hebben gezeten.
John,
Dat durf ik je niet te zeggen, maar heb hier wel gelezen dat er barbeel op de grensmaas zou moeten zitten...
Volgens mij is het in de buurt van de maasband / Elsloo over het algemeen wel erg rustig.. en weinig tot geen criminaliteit.
Aan het water moet je alleen altijd rekeing houden met onze vissers uit "andere delen van eurpa" , en dat zijn niet altijd de lieverdjes zullen we maar zeggen.
ik weet het niet maar doe het maar als ze je controleren moet je zeggen dat je het niet wist dan zullen ze je een waarschuwing geven en dan weeet je dat een vergunning voor nodig hebt
In maasband zijn een boel stekken,helaas menen sommige personen ook dat dat stukje maas van hun is.. al genoeg vissers zijn er met spul en al de maas ingegooid door een grote groep karpervissers die menen heel maasband 'in hun bezit' te hebben.
Vissen op de maas is niet leuk meer op die manier! en geloof me in elsloo is altijd wat pluis! daar is altijd wel iets wat niet in orde is...
Ik vis momenteel ook op de grensmaas en barbeel heb ik tog wel altijd als 'bijvangst'
dus ga eens op karper vssen en die barbeelen krijg je er mss vanzelf wel aan:P
En nogmaals.. ga op de visvijver bij het kasteel in elsloo niet nachtvissen!
Reageer