hoi
in welke maanden van de herfst vang je over het algemeeen het meeste karper
zijn dan eind septermber en oktober flinke vreetbuien of november ook nog ?
groetjes
ray
in welke maanden van de herfst vang je over het algemeeen het meeste karper
zijn dan eind septermber en oktober flinke vreetbuien of november ook nog ?
groetjes
ray


Breng De Haak Aan De Vis 
Reageer