Een paar dagen gelden gingen ik en mn vismaat vissen[he logsich
]
nadat hij een paar mooi baarzen van c.a 30-35 cm had gevangen zag ik in mijn ooghoek visjes springen,ik met mijn spinnertje [die ik toevallig bij me had]eigelijk met een beetje ongeloof , omdat na vele keren nog niks had gevangen zelfse geen teken van leven op de spinners.
Maar die dag was net iests anders ik voel na een paar meter spinneren enorme rukken aan me hengel[zoals een snoekaanbeet] , en in tegestelling tot de andere baaarzen kwam deze niet boven
afijn na een paar minuten lag hij op de kant en benaderde 50 cm heel ding[49.5 dag ik]
en die stekels waren net brijnaalden.
|Hoe ik ze heb gevangen:
met een spinnnertje net iets groter dan de baars spinnertjes maar ook niet zo groot als een snoek spinner[klinkt een beetje vaag niet??] en eventueel een worm daaraan
en als je je kansen wil verbeteren maak een lokvoer met veel verknipte wormen erin en afentoe voeren met een reepje voorn/zeevis/GRONDEL[je trekt dan allerlij andere roofvissen ook aan, en ook natuurlijk paling dat ook een roofvis is
]
als er nog vragen zijn en/of je hebt zelf ook een groote baars gevangen zet dan je verhaal in deze discussie neer
Groetjes speciman

]nadat hij een paar mooi baarzen van c.a 30-35 cm had gevangen zag ik in mijn ooghoek visjes springen,ik met mijn spinnertje [die ik toevallig bij me had]eigelijk met een beetje ongeloof , omdat na vele keren nog niks had gevangen zelfse geen teken van leven op de spinners.
Maar die dag was net iests anders ik voel na een paar meter spinneren enorme rukken aan me hengel[zoals een snoekaanbeet] , en in tegestelling tot de andere baaarzen kwam deze niet boven
afijn na een paar minuten lag hij op de kant en benaderde 50 cm heel ding[49.5 dag ik]
en die stekels waren net brijnaalden.
|Hoe ik ze heb gevangen:
met een spinnnertje net iets groter dan de baars spinnertjes maar ook niet zo groot als een snoek spinner[klinkt een beetje vaag niet??] en eventueel een worm daaraan
en als je je kansen wil verbeteren maak een lokvoer met veel verknipte wormen erin en afentoe voeren met een reepje voorn/zeevis/GRONDEL[je trekt dan allerlij andere roofvissen ook aan, en ook natuurlijk paling dat ook een roofvis is
]als er nog vragen zijn en/of je hebt zelf ook een groote baars gevangen zet dan je verhaal in deze discussie neer
Groetjes speciman

Reageer