visma in ahoy:D

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • lars656
    Newbie

• 22-05-2010
    • 44
    • Capelle

visma in ahoy:D

hallo allemaal
    wie gaat er allemaal naar het visma in ahoy ik ga er zowiezo heen
    het belooft een groot plezier te zijn
    ik ga vooral heen om bij de roofvis afdeling te gaan kijken
    plaats een reactie of je er heen gaat

Groetjes lars
  • shfeeder
    no vaste stok no cry

• 03-09-2008
    • 378
    • alphen aan den rijn

visma

ik ga er donderdagmiddag heen ff op koopjes jacht ,een beetje kletsten met oude bekenden

Reageer

• Foxdonut
      I have a bream!

• 09-04-2010
      • 1237
      • Gro

Ik ga vrijdag heen. Probeer nog wat koopjes te spotten en natuurlijk gezellig een praatje maken met de collega wedstrijdvissers (ben benieuwd hoeveel vanuit het noorden zullen afzakken )

Mijn bijzondere aandacht voor de stands van Shimano en Sensas en alles op het gebied van methodfeederen

Tot slot een pintje bij het ierse cafe natuurlijk
      Groet,

Foxdonut

www.wedstrijdvisser.com

Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

Reageer

• lars656
        Newbie

• 22-05-2010
        • 44
        • Capelle

ik ga zondag ochtent gelijk om 10 uur
        ik ga ook ff kijken of ik ook wat kan kopen
        en natuurlijk ff met ed en marco praten als het lukt

Reageer

• henkus
          Met enige kennis...

• 23-12-2008
          • 457
          • hoogmade

vrijdag, ben benieuwd of ik nog verast kan worden met iets nieuws, en anders is er ast wel ergens een koopje te vinden

Reageer

• Nick MC Daddy
            Met enige kennis...
            • 08-03-2004
            • 316
            • Noordwijkerhout

Morgenochtend (donderdag) ga ik eens kijken of ik mijn slag kan staan. Ben benieuwd!

Reageer

• lars656
              Newbie

• 22-05-2010
              • 44
              • Capelle

ik ga daar vooral kijken voor de roofvis en feeder maar het meest roofvis

Reageer

• Nick MC Daddy
                Met enige kennis...
                • 08-03-2004
                • 316
                • Noordwijkerhout

Vanochtend even geweest... Wel een paar uurtjes zoet geweest. De stand van Preston vond ik behoorlijk tegenvallen met die paar vierkante meter die ze hadden. Dat moet toch beter kunnen. De Shimano-stand zag er gelikt uit. Sanders Hengelsport was ruim vertegenwoordigd en daar heb ik nog wel wat leuk geprijsde dingetjes gekocht.

Reageer

• Foxdonut
                  I have a bream!

• 09-04-2010
                  • 1237
                  • Gro

Ik zie jullie morgenvroeg! tot dan!
                  Groet,

Foxdonut

www.wedstrijdvisser.com

Reageer

• lars656
                    Newbie

• 22-05-2010
                    • 44
                    • Capelle

ik ga zoendag om kwart over negen weg
                    wil er wel vroeg zij en ik ben zeker wel een paar uurtjes zoet
                    maar wel met plezier nartuurlijk

Groetjes lars656

Reageer

• Lodder
                      Newbie

• 24-03-2011
                      • 25
                      • Barendrecht

Ik was zelf donderdag bij de opening. Zoals nick zegt vield the preston stand nogal tegen. Daarin tegen waren en heel wat leuke koopjes te vinden zeker op roofvis gebied. De presentatie in het beet theater of vissen in rotterdam (maas/waterweg) was ook erg interresant. Ook veel ruimte voor visvakanties en boten dit jaar wat toch wel jammer is. De spro and shimano standwaren best mooi.

Lodder

Reageer

• lars656
                        Newbie

• 22-05-2010
                        • 44
                        • Capelle

ik hoop dat er zondag ook mooie koopjes zijn bij roofvis
                        ik ga er vooral heen voor roofvis en wat bij tekletsen met wat vrienden

Groetjes lars656

Reageer

• Lodder
                          Newbie

• 24-03-2011
                          • 25
                          • Barendrecht

Sanders had mooie aanbiedingen van pluggen en shads. Over het algemeen genomen vond ik roofvissen meer aanwezig dan bijv. feeder en karper vissen.

Reageer

• lars656
                            Newbie

• 22-05-2010
                            • 44
                            • Capelle

ik denk ook messchien wel dat roofvissen is meer favoriet is
                            ik zeg niet dat het egt zo is maar messchien wel.
                            en ik ga zeker kijken bij Sanders en ook bedankt voor die tip

Groetjes lars656

Reageer

• Foxdonut
                              I have a bream!

• 09-04-2010
                              • 1237
                              • Gro

verslag Visma 2011 (Matchfishingstyle met een knipoog)

Afgelopen dagen stond weer in het teken van de Visma. Een van de grootste hengelsportbeurzen in Europa die altijd hoog op mijn verlanglijstje staat om te bezoeken. Voor veel vissers is de Visma dan ook traditioneel de start van het nieuwe visseizoen.Tijd dus om een kijkje te gaan nemen in Rotterdam.

Vanuit waar ik woon is het nog een uurtje of wat te sturen naar Rotterdam, vroeg op staan dus! Ik klop de coördinaten in de GPS en gaan met die banaan. Na een korte tussenstop bij een Haje restaurant nuttigen we een kop koffie. We zijn met de auto, dus op de terugweg natuurlijk traditioneel een big mac. Of zal het dit keer Chinees worden? Lastige keuzes die ik nog even moeten overpeinzen...

Dan komt Rotterdam in zicht en sturen we de parkeerplaats van Ahoy op. Een parkeeticket kost hier al gauw 11 euro. Waar zijn de vooroorlogse Duitse prijzen gebleven van 2.50? Vertwijfeld stap ik langs de kassa, bij binnenkomst, zie ik een heuse wall of fame. Karpervissers kunnen hun hart ophalen met de nieuwe bivy en stretcher in een. Van alle gemakken voorzien, ik zou m'n tentje haast niet meer uitkomen. Ook de wormenvanger mag niet ontbreken in de accessoires van de moderne witvisser. Ik weet zeker dat dit apparaat zijn weg gaat vinden naar de waterkant. Binnenkort zien we dus menig wedstrijdvisser van zijn kist vluchten om vervolgens weer een paar pieren uit de berm te vissen, of moet ik zeggen ratelen?

Ik praat wat bij met de mannen van Rive en neem hun nieuwe voer onder de loep. Ook timm's dobbers is weer van de partij. Een man met een duits accent legt mij uit waarom juist deze dobbers zo goed zijn. Na deze uitleg weet ik alles over balans in dobbers, en waarom sommige gewichten op de dobbers in het echt nou eigenlijk afwijken van wat er dus op de dobber vermeld staat. Ik geef hem een handje en struin verder de beursvloer op.

Juul Steyn is vandaag aanwezig na hem een handje te hebben gegeven zie dat hij een bak van een amerikaan heeft meegenomen om zijn site topvisser te promoten. Dat moeten wij bij match-fishing ook eens meer doen,

De jochies op de stand lijken echter meer geïnteresseerd in wat er op het laptop scherm gebeurd dan in de beursbezoekers die zich een wegbanen door de uitgestrooide strobalen.Tja die jeugd van tegenwoordig is niet meer achter de computer weg te slaan he?

Ook Sanders-Hengelsport pakt flink uit vandaag maarliefst 5 (!) stand waar je je hart op kunt halen. Veel vissers maken gebruik van de speciale aanbieding voor een shimano foudraal + cary-all. Deze mag niet in je uitrusting ontbreken! Ook het Shimano arsenaal zelf is vertegenwoordigt, zo'n carp crunsher lijkt me wel wat, ideaal voor de wedstrijdjes op de karperputten die ik soms vis.

Vanuit mijn ooghoek zie ik Foxdonut op gesprek in de Sensas stand, natuurlijk te herkennen aan zijn petje. Ook hij heeft weer de moeite genomen om vanuit het hoge noorden af te dalen om act de pressence te geven. Zijn ogen twinkelen al bij de gedachte aan het nieuwe visseizoen. Hij ziet er in het echt wel wat kleiner uit dan ik gedacht had.

Ik besluit verder te wandelen naar de unox kraam om een broodje bal te nuttigen. Rond 17:00 is het tijd om weer te gaan. Nog een korte stop bij de Mac. Hier kom ik zeker nog eens terug! Pardon, ik moet natuurlijk zeggen ik kom zeker nog eens terug bij de visma! Tot volgend jaar!

Thijs Nederplof

(alle mogelijke gelijkenissen met personen en andere verslagen in het bovenstaand verslag zijn louter berust op toeval)
                              Groet,

Foxdonut

www.wedstrijdvisser.com

Reageer

Working...