Snoeken beginner

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Nol78
    Newbie

• 18-03-2011
    • 15
    • Emmer-Compascuum

Oorspronkelijk geplaatst door grogger
    @rolla

ja dat is dus ook precies wat ik gedaan heb ik hoopte er op dat mischien iemand een gouden tip had zodat dat een volgende keer mischien iets makkelijker kon gaan en ik de snoek dus sneller kan laten gaan

groeten grog
    De oplossing is om je weerhaken dicht te knijpen of weerhaakloze dreggen te koppen en er aan te hangen.
    Ja het kan je mss eens een visje kosten die je niet binnenhaalt omdat ie de haak/dreg lost maar dat is minimaal als je de lijn steeds op spanning houd.
    Op deze manier kun je heel eenvoudig de snoek onthaken en ook nog eens veel sneller.

Gr Nol

Reageer

• Amadeus
      Knoeit wat aan het water.

• 02-09-2007
      • 1626
      • Westerlee

Als ik met dreggen vis en ik zeg als ( vis bijna altijd met enkele haak ), dan knip ik meestal 1 haakpunt eraf.
      Scheelt een heel gemartel.
      Ben zowiezo geen voorstander van dreggen.
      https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

Reageer

• Zalmpje
        Newbie

• 15-07-2011
        • 21
        • Augustinusga

Hoi Johan,
        Voor een beginnend visser kun je het beste met dood aas vissen met dobber.
        Zoek een sloot, plas uit met een paar obstakels (overhangende bomen of een bosje onderwaterplanten) en lig de dobber op een plekje waarvan je denkt dat de snoek hem
        probeert te pakken.
        Het aas hoeft niet ver weg te worden geworpen want een snoek zit ook gewoon 2 meter voor je aan de kant.
        Probeer je te verplaatsen in de vis zodat je ongeveer waar je moet vissen.
        Als een school visjes ziet springen betekent het dat er een roofvis aan het jagen is.

Zalmpje

Reageer

Working...