hallo allemaal, waarschijnlijk een bekende vraag en 'bekende antwoord'..probeer zoveel mogelijk info al van het internet en forums te halen...maar toch zou ik jullie om advies willen vragen.
ik ga begin juni met Bertus R. vissen op de boot van hem en op roofvissen.
nu moet ik een nieuwe hengel kopen ....ik heb een abu garcia tot 30gr maar die is te licht zegt hij. Bertus meldde 'de zwaarste hengel' voor kunstaas en een molen in de 200-3000 serie??? maar ben totaal niet thuis in het roofvissen nog...heb hem zelf ook al om advies wederom gevraagd maar zou jullie ook graag om advies willen vragen.
en met welk gevlochten nylon hebben jullie goede ervaringen?
hoop toch op beetje advies van verschillende kanalen als mogelijk. thanx alvast.
ik ga begin juni met Bertus R. vissen op de boot van hem en op roofvissen.
nu moet ik een nieuwe hengel kopen ....ik heb een abu garcia tot 30gr maar die is te licht zegt hij. Bertus meldde 'de zwaarste hengel' voor kunstaas en een molen in de 200-3000 serie??? maar ben totaal niet thuis in het roofvissen nog...heb hem zelf ook al om advies wederom gevraagd maar zou jullie ook graag om advies willen vragen.
en met welk gevlochten nylon hebben jullie goede ervaringen?
hoop toch op beetje advies van verschillende kanalen als mogelijk. thanx alvast.

Reageer