Vangsten registratie op de pc

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Henko Slegh
    Banned
    • 05-01-2005
    • 61

Hallo Jorrit,

Ik gebruik al een tijdje het programma vangsten registratie (laatste update dec 2004) en mij bevalt het programma uitstekend. De onderlinge uitwisseling van de roofvis vangsten met de andere sportvissers geeft mij een goed inzicht, hoe laat de snoek los gaat, op welke waterlagen die zich ophoud, voor mij zijn dat belangrijke aanwijzingen als dood aas visser.

Ik neem aan dat de kunstaas vissers veel gebruik maken van de verkregen informatie door onderlinge uitwisseling van gegevens in de vangstenregistratie van het type kunstaas waarmee de afgelopen dagen goed roofvis is gevangen.

Als roofvis visser zou ik het niet meer willen missen.

Ik hoop dat je nog lang aan dit programma blijft werken echt een toppertje.

Henko Slegh.

Reageer

• Ronald Blaauw
      Newbie
      • 14-01-2006
      • 5

De volgende update van SVR zit er aan te komen. Kijk alvast op www.vangstenregistratie.nl voor een preview.

Ronald

Reageer

• Pieter Stam
        -
        • 11-10-2002
        • 2882
        • NL

Ik heb mijn eigen vangstenregistratie. Maar suc6 ermee.

Reageer

• Ronald Blaauw
          Newbie
          • 14-01-2006
          • 5

ik zie nu pas dat dit topic al enige jaren loopt.... Dat zegt ook iets over SVR. Inmiddels zijn er enkele duizenden gebruikers en is SVR (bijna) toe aan versie 2006. Er wordt op dit moment door een beperkt aantal gebruikers met Release candidate 1 getest. Nieuwsgierig wat deze nieuwe versie bevat ? Kijk op de site www.vangstenregistratie.nl

Reageer

Working...