palingvoer

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Appel
    Newbie
    • 27-01-2005
    • 22

lastige situatie als ze zich op rollen in je lijn
    heb ik ook vaak gehad, meest als ik ze dan uit het water til bungel ik em op en neer om hem zo een beetje gestrekt te houden , helpt wel aardig vaak, dan snel op de kant in een natte doek en onthaken, maar paling is gek dat weet ik wel , ving er een keer 1 die ik zo op de kant haalde en in de doek stopte, vrat ie gewoon door , hij vrat gewoon alles op, haak en al!! mocht zoiets gebeuren neem ik ze mee om op te eten , maar de goed onthaakten gaan gewoon weer terug. groeten van appel
    Ik ben robert,24 jaar oud uit steenwijk. en ik vis het liefst op snoek met dood aas.

Reageer

• Slafes
      Sportvisser
      • 31-01-2003
      • 844
      • Leuven

Heb in de zomer tegen warhead gevist op paling... Zij hadden enkel maden gegooid. De ene paling na de andere hadden ze.

Ik had grondvoer met vismeel en veel maden er tussen. Ik heb welgeteld 5 tikjes gezien op mijn lijn, maar geen enkele paling.

Het kan nog erger dan oprollen rond je lijn, wat denk je in je ogen van je lijn?
      http://www.wandelendetakken.be

Reageer

• visseninpolen
        Met enige kennis...
        • 01-01-2005
        • 301
        • wichmond

Je hand goed over het gras heen halen en dan de paling goed beet pakken, werkt ook om 'm vast te houden. Enne onthaken, vissen jullie dan niet meer met die palinghaken met extra lange steel? Die werken toch prima? Of zijn die haken alweer achterhaald? :?
        ryby ryby ryby i duzo ryb

Reageer

Working...