Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
In België mag levend aas van 1 januari tot 16 april, daarna niet meer. Is nu "gesloten seizoen" al zou men wel mogen vissen aldus een recente wetgeving, maar i snog niet gepubliceerd!
ik weet niet welk aas je bij het snoeken meestal gebruikt word :kunstvissen of dooie vis daar hoor ik telkens iedereen over maar ik heb er niet zo veel verstand van daarom en moet je een specialen lokvoer of doe je daar niet aan sorry misschien is het een stomme vraag maar ik heb er geen verstand van
groeten dennis
ik self gebruik gewoon veel maden ik vooer veel en dan gooi ik daar mijn lijn bij dan bijten ze best wel
het vissen met levende kleine visjes is illegaal in nederland en je krijgt ook een flinke boete als je gepakt word. het vissen met dode vissen mag wel in nederland. dood aas werkt in de meeste wateren waar ik op snoek vis goed. dus je kan wel dood aas gebruiken voor het vissen op snoek.
Reageer