Pieter alleen mijn vismaat mag zich bemoeien met mijn vis.
Vis ik alleen, iets wat ik het liefste doe, dan laat ik niemand de vis landen, vasthouden, neerleggen, fotograveren of wat dan ook.
Ook mijn vismaat heeft maar te wachten tot ik zeg dat hij het net op kan halen, ik dirigeer de vis wel met de kop tegen het spreidblok.
Net wat je zegt goedbedoelde hulp of adviezen hebben vaak een andere afloop dan je zelf zou willen.
Talk to my rod I am fishing. :-)
Vis ik alleen, iets wat ik het liefste doe, dan laat ik niemand de vis landen, vasthouden, neerleggen, fotograveren of wat dan ook.
Ook mijn vismaat heeft maar te wachten tot ik zeg dat hij het net op kan halen, ik dirigeer de vis wel met de kop tegen het spreidblok.
Net wat je zegt goedbedoelde hulp of adviezen hebben vaak een andere afloop dan je zelf zou willen.
Talk to my rod I am fishing. :-)

En ging hij tegen ze zeggen dat we geen vergunningen hadden
Maar die man bleef maar doorzeiken over wat we allemaal foutdeden.. Een vriend van me ving precies op dat moment een snoek.. Die man ging hem helpen maar trok bijna dat beest uit elkaar
Echt een debiel.. Politie heeft de arme man meegenomen naar het bureau voor verhoorr 

)
Reageer