vogelwacht

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • 2000killer
    Newbie
    • 07-06-2006
    • 22

Als ik dergelijke mail zou ontvangen ging ik ook op mijn achterste benen staan. Toch zou ik even nadenken voor dat ik hier over iets openbaar op het forum zou plaatsten. In overleg met Bas lijkt me een ban b.v. helemaal op zijn plaats.

Ik vind het wel ongepast een ontvangen mail op het forum te plaatsen. Anders zijn mail en prive berichten overbodig.

Reageer

• Sido
      Sportvisser
      • 06-09-2005
      • 801
      • dorpje aan franekervaart

Oorspronkelijk geplaatst door ironny
      euhh ja das inderdaad niet goed sido en niet handig om dat te verspreiden en zéker niet handig om dat te doen op een forum. Daarnaast meen ik me te herinneren dat een hele poos geleden die vergunning ook al eens ter sprake was gekomen. als dat zo is en je er sinds die tijd nog geen hebt aangeschaft....
      Tja ze kosten een paar centen wat voor iemand van jouw leeftijd waarschijnlijk hard aankomt maar en paar krantjes gooien en je hebt m verdiend. Dan houd je je netjes aan de regels en het kost t je niet nog eens een veel duurdere boete bij een controle...
      tsja... dat klopt helemaal wat je zegt en ik heb toen belooft dat ik er in 2007 een aan ga schaffen. Want anders heb ik hem geneens een half jaar.
      En inderdaad was niet echt een slimme zet van me om dat er bij te zetten
      Sido
      ____
      HSV: De Deinende Dobber

Reageer

• Douwe
        NHSF lid van verdienste
        • 01-07-2006
        • 3136
        • Leeuwarden

De vogelwacht belt ook wanneer er vissers in de weilanden lopen als hun dierbare vogeltjes niet gestoord mogen worden.

Iedere visser zou het zwartvissen moeten veroordelen en een vereniging of organisatie die zelf ook de weg naar de politie weet te vinden als het hun uitkomt zou het zwartvissen helemaal niet mogen toestaan.
        Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• Douwe
          NHSF lid van verdienste
          • 01-07-2006
          • 3136
          • Leeuwarden

Kleine toevoeging, dit is mijn laatste bericht op dit forum, ik kan niet meer serieus antwoorden geven of discuseren op een forum waar men op een dergelijke manier met gevoelens van mensen om denkt te kunnen gaan.
          Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• ironny
            Moderator
            • 04-04-2006
            • 1377
            • Hamont

Oorspronkelijk geplaatst door 2000killer
            Als ik dergelijke mail zou ontvangen ging ik ook op mijn achterste benen staan. Toch zou ik even nadenken voor dat ik hier over iets openbaar op het forum zou plaatsten. In overleg met Bas lijkt me een ban b.v. helemaal op zijn plaats.

Ik vind het wel ongepast een ontvangen mail op het forum te plaatsen. Anders zijn mail en prive berichten overbodig.
            Ik snap niet dat jij nog een mening kunt geven? mensen die weddenschappen afsluiten over wie reageert op een voor escalatie bedoelde topic, dienen wat mij betreft zelf te worden geweigerd in de topic.

Douwe, helemaal terecht om deze mail te kopieren naar de topic, weten we gelijk hoe sommige mensen denken. Kind of geen kind, je bent op en forum en daar worden meningen en adviezen gegeven.
            (zie ook mijn reactie bij slot op topic hierop)

Kraak, echt onvoorstelbaar om nog met dergelijke uitpraken te gooien. Zegt in dit gval veel en veel meer over jou dan over douwe

wat een gedoe allemaal zeg
            Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

• kraak
              mooi weer visser
              • 09-08-2005
              • 307
              • Kampen

je eist maar raak.. dan maar een ban.. ik blijf er bij..
              vr.gr. Jeroen

Reageer

• Forummanager
                Visserslatijn Nederland
                • 30-12-2001
                • 12135
                • Albrandswaard

Ik doe aan hoor en wederhoor. Maar dit lijkt me een duidelijke.

Soms ga je te ver.
                Kraak, vanaf heden een tijdelijke ban voor 14 dagen.
                Visserslatijn Nederland
                http://www.visserslatijn.nl
                Sinds 1997...

Nationaal HengelSportForum
                http://www.hengelsportforum.nl
                Sinds 2001...

Reageer

• spuiliefhebber
                  Verificatie gaande...
                  • 22-04-2006
                  • 4156
                  • onbekend

als dan niemand dat rectificeerd zou ik graag willen zeggen dat Douwe geen nsber is .
                  Het is toch godgeklaagd dat dat gezegd mag worden.

Je mag vinden van Douwe wat je wilt maar hij weet een hoop is eerlijk en geeft een eerlijke mening en helpt waar nodig.

Als je niet het antwoord krijgt wat je wilt horen dan moet je het niet vragen.

Dus rest mij te zeggen dat ik Douwe wel kan waarderen(ik ken hem niet persoonlijk maar wil best eens gaan vissen met die ouwe rkkr)

Douwe hé kommaan he denk maar aan het gezegde ZALIG ZIJN DE SIMPELEN VAN GEEST

Reageer

• spuiliefhebber
                    Verificatie gaande...
                    • 22-04-2006
                    • 4156
                    • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door antoinette
                    voor wat betrefd illigaliteit, een plug of dood aas is allebij even illegaal, en ook even strafbaar.
                    sinds wanneer mag je niet met kunstaas en /of dood aas vissen

ik mag er toch wel vanuit gaan dat de moderator van een hengelsport forum weet hoe de regels in je vergunning vermeld staan.

voor wie het echt wil weten:http://www.sportvisserijnederland.nl...enten/1010.asp

Reageer

• brielsemaasliefhebber
                      vis gek
                      • 06-06-2006
                      • 1231
                      • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door Forummanager
                      Ik doe aan hoor en wederhoor. Maar dit lijkt me een duidelijke.

Soms ga je te ver.
                      Kraak, vanaf heden een tijdelijke ban voor 14 dagen.

een tijdelijke ban er gelijk af*********** die rare snuiter wat denkt hij wel niet om douwe zo te noemen de rukker
                      GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• antoinette
                        Specimen Hunter
                        • 13-11-2005
                        • 1926
                        • oudenhoorn

Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
                        sinds wanneer mag je niet met kunstaas en /of dood aas vissen

ik mag er toch wel vanuit gaan dat de moderator van een hengelsport forum weet hoe de regels in je vergunning vermeld staan.

voor wie het echt wil weten:http://www.sportvisserijnederland.nl...enten/1010.asp
                        het ging erom dat hij illegaal viste (geen vergunning etc) en dan is alles strafbaar

Reageer

• spuiliefhebber
                          Verificatie gaande...
                          • 22-04-2006
                          • 4156
                          • onbekend

ja dat is natuurlijk wel zo,maar zo stond het er niet voor de gemiddelde lezer staat er dat je er niet mee mag vissen en dat is dus niet zo.

je kan op dit forum er niet op vertrouwen dat het vorige bericht er nog staat ,het schijnt niet te mogen maar ik zou dan quoten

Reageer

• brielsemaasliefhebber
                            vis gek
                            • 06-06-2006
                            • 1231
                            • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door antoinette
                            het ging erom dat hij illegaal viste (geen vergunning etc) en dan is alles strafbaar
                            Ach haal dat nou niet weer aan dat vind ik ***lig,al een hele tijd geleden een discussie over geweest en toen moesten we er ook over op houden.
                            GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• antoinette
                              Specimen Hunter
                              • 13-11-2005
                              • 1926
                              • oudenhoorn

Oorspronkelijk geplaatst door brielsemaasliefhebber
                              Ach haal dat nou niet weer aan dat vind ik ***lig,al een hele tijd geleden een discussie over geweest en toen moesten we er ook over op houden.
                              ik haalde dat niet daar om aan, jee zeg wat is er met jullie? jullie rukken alles uit zijn verband, vermoeiend......................

Reageer

• spuiliefhebber
                                Verificatie gaande...
                                • 22-04-2006
                                • 4156
                                • onbekend

hahaha ja die brielsemaasliefhebber is vermoeiend

Reageer

Working...