fishfinder

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • brielsemaasliefhebber
    vis gek
    • 06-06-2006
    • 1231
    • Brielle

[quote=ironny;76553]
    Oorspronkelijk geplaatst door brielsemaasliefhebber

Begrijpend lezen is ook een vak he.
    gtzz ronny

Ach ja misschien wil ik je wel niet begrijpen.

Laat ik er maar over ophouden we gaan er toch niet uitkomen.

Ieder zijn mening laten we het daar maar ophouden.Als jij graag wil discuseren open maar een topic dan gaan we ff van kiet.Doe het dan wel in de visserette dan hoeft het niet over vissen te gaan.
    GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• Pieter Stam
      -
      • 11-10-2002
      • 2882
      • NL

Oorspronkelijk geplaatst door leon van der boog
      hallo

ik ben leon en ik heb een vraag, ik ben nu alweer een paar jaar aan het snoeken. ik begon van de kant af, later met een boot. en dat gaat best aardig.
      nu ben ik van plan om een fishfinder aan te schaffen. in de winkel beweren ze dat ik niet zonder kan als ik er naar vraag,maar ja die willen ook alleen maar verkopen... maar wat zijn jullie ervaringen?
      De Lowrance X125 fishfinder lijkt me een degelijk ding. en heeft een hoop opties maar heb ik die wel allemaal nodig??

kortom hebben jullie nog advies voor me?

alvast bedankt gr
      Laten we hier inderdaad maar mee verder gaan. Als er behoefte is aan een andere discussie (voor of tengenstanders van fishfinders) dan graag een nieuw topic openen in Algemeen Zoet of de Visserette. Dan kunnen hier de vragen van Leon verder worden beantwoord / besproken.

BVD & MVG,
      Pieter

Reageer

• brielsemaasliefhebber
        vis gek
        • 06-06-2006
        • 1231
        • Brielle

Dat zei ik nou ook al,maar naar mij luisteren ze niet.
        GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• leon van der boog
          Newbie

• 20-06-2007
          • 6

Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
          he dat is wel toeval die heb ik ook pas gekocht voor op mijn boot.

een mooi ding voor weinig geld vond ik het ik betaalde trouwens 289 incl de losse snelheidsmeter.

hij barst inderdaad van de instelling waarvan ik me ook afvraag of ik er wat mee ga doen maar na een klein onderzoekje van mijn kant op internet blijkt dit de meest verkochte te zijn.

prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed alles zit erop en je hebt ook een mooi groot scherp scherm.

ben er pas 1 keer mee wezen varen maar ik vind het een mooi ding.
          he martijn

bedankt voor je reactie. heb je door de fishfinder al meer vangsten kunnen boeken of ben je nog een beetje aan het uitproberen hoe het apparaat werkt?

leon

Reageer

• spuiliefhebber
            Verificatie gaande...
            • 22-04-2006
            • 4156
            • onbekend

nee ben er nog niet mee wezen vissen,beetje varen beetje spelen ermee.

leuk hoor om te zien wat er onder je zit

Reageer

Working...