Dood aas
Collapse
X
-
Bedankt voor je reactie! Ik ben dus totaal onervaren met dood aas vissen dus vandaar deze vraag. Ik dacht dus dat je sardines moest gebruiken die nog niet waren schoongemaakt.Reageer
-
voor echt grote snoeken gebruiken ze ook haring en halve makrelen in de takel.
volgens mij zijn de grootste snoeken daarop gevangen
zou dat ook eens proberen
Reageer
-
Tja, toch leuk als mensen reageren die amper snoeken hebben gevangen of niet groter waren dan 50cm (niet iedereen uiteraard).
Levend aas is natuurlijk het beste, een dikke baars eronder en je vangt je scheel. Heb het hier meegemaakt van die gasten die heel de dag met een bootje aan het trollen zijn en geen ruk vangen en je gooit er een baars aan en je vangt er 3 binnen een paar minuten waaronder géén onder de 90cm. Daar doe je het voor.
Als het kan en er zitten snoeken van boven de 110 zou ik er zeker voorvoeren, zitten ze er niet of weinig boven de 100cm maar veel 70 en 80ers zou ik er lekker met kunstaas gaan vissen.
En zoals Martijn al zei met Makreel en Sardines kun je echt bakken van vissen vangen.Reageer
-
Nou dat klopt ook....
De ingevroren sardines zitten nog vol met ingewanden. Lekker laten zitten , en gewoon bevroren aan de haak. Blijven ze beter zitten en de ingewanden geven extra geur af.. Idem voor makreel en haring..
Veel succes!!
Groetjes Jeroen[B][FONT="Comic Sans MS"]Iedere gek z'n eigen gebrek!!!

Vissen voor ontspanning, door inspanning!Reageer
-
maar ja aangezien we natuurlijk allemaal volgens de regelemneten vissen, gebruiken we geen leven aas natuurlijk heTja, toch leuk als mensen reageren die amper snoeken hebben gevangen of niet groter waren dan 50cm (niet iedereen uiteraard).
Levend aas is natuurlijk het beste, een dikke baars eronder en je vangt je scheel. Heb het hier meegemaakt van die gasten die heel de dag met een bootje aan het trollen zijn en geen ruk vangen en je gooit er een baars aan en je vangt er 3 binnen een paar minuten waaronder géén onder de 90cm. Daar doe je het voor..
ik moet zeggen, zodra de kou echt toeslaat gaan we lekker snoeken met een zak sardines. Aan een takel en ook nog een elastiek erom heen om hem beter vast te zetten.
is goed vangen en geen kleintjes....Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer