Snoekbaars is een scholenvis, dus waar 1 is zijn er vaak meer.

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Sikky
    Komt net kijken

• 15-08-2009
    • 71
    • Zutphen

Weet je wat jouw visie is Douwe???

Je hebt 2798 berichten geschreven hier op dit forum. Van die 2798 berichten zijn maar 8 je eigen topic!
    Dus je hebt ongeveer 2750 keer gereageert op iemand anders zijn topic.
    In die 2750 reactie's op andermans topic loop je meer als de helf super autoritair te drammen.
    Wel Douwe, doe dat maar lekker bij je vrouw of bij je kleinkinderen, je weet wel........ van die 13 jarige jongetjes waar je niet mee in discussie wens te gaan.

Dus Douwe.....ik zou het op prijs stellen als je voortaan mijn topic gewoon met rust laat.
    En maak zelf eens wat meer topic's want
    **Bij mij is het alleen maar een ervaring van vele jaren**
    Dag Douwe.

Jan

Reageer

• Douwe
      NHSF lid van verdienste
      • 01-07-2006
      • 3136
      • Leeuwarden

Oh als je ik je advies geef, is het prima je vangt en je bedankt, maar als ik reageer op jou stelling en ik ben het er niet helemaal mee eens moet ik wegblijven??

Tsja wat is dan een discussieboard of een vraag of stelling nog waard??

Maar je hebt gelijk, dag Jan veel visgeluk verder.
      Ik ben benieuwd of er nog anderen durven te reageren als je zo reageert als het niet gaat zo jij het wenst of verwacht.
      Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• rovertje
        Maas & Waaler

• 18-06-2008
        • 293
        • 2e Krib

Jan is zeker niet de enige die gelijk wil hebben! Zijn er op dit forum meestal maar 2 die eindeloos door lopen te zeiken! Zeg de 1 wit is het bij de ander zwart enz enz. Maar dit ff terzijde. Weer terug naar Jan z'n stelling.

Reageer

• Douwe
          NHSF lid van verdienste
          • 01-07-2006
          • 3136
          • Leeuwarden

Rovertje ik hoef geen gelijk ik vertel uitsluitend mijn visie en mijn ervaringen het is een ieder vrij om daar iets mee te doen of niet.
          Wat wel aan de hand is dat ik zeker niet overstag ga omdat iemand anders iets anders denkt te weten zonder dat verder te onderbouwen.

Reageer

• rovertje
            Maas & Waaler

• 18-06-2008
            • 293
            • 2e Krib

Weet ondertussen wel, dat je altijd net anders denkt dan anderen!Maar ja dat zal wel een andere redenen hebben.

Reageer

• Douwe
              NHSF lid van verdienste
              • 01-07-2006
              • 3136
              • Leeuwarden

Is echter niet 1 op 1 zo er zijn diverse personen die net zo denken.
              Waarschijnlijk behoor ik net als die anderen niet tot de goegemeente.

Reageer

Working...