Ik zag dat systeem van edje lijkt een beetje op hoe ik het doe leg hem gewoon op z`n zijn en zet de knop vast met tyrip. Nu heb even een vraagje hoe dat werkt met zo`n malletje, doe je daar je schuurpapier in ofzo??????
dobberbouw
Collapse
X
-
-
Gaaf om eens te zien hoe jij te werk gaat, Martijn! Mooie serie pennetjes heeft je dit opgeleverd.
FF reclame voor de Expo;
Deze manier van pennen maken is volgende week bij mij "live" te zien in Kortrijk. Odul heeft dan ook zijn gereedschap bij zich en laat enkele alternatieve manieren van dobbers maken zien, waarbij niet zo'n grote inves****** in gereedschap hoeft te worden gedaan.
Kortom; Dobberbouw voor iedereen!!
nou zat ik toch te twijfelen om daar zaterdag even heen te rijden maar wat is er eigenlijk te doen,het is wel een pokkend rijden maar als jij zegt van dat mag je niet missen dan spuit ik mijn tank wel vol.
kan in ieder geval Ludo alive en in actie zien
Reageer
-
oh ,wat doe jij daar dan?
is het iets zoals de visma of groter ,of meer demonstratie of ook lekker dingen kopen.
lijkt me op zich wel leuk,eens een andere beurs bezoeken.
ps de link van de standhouders ???????????Reageer
-
-
Ja, dat klopt, ik plak er een reepje schuurpapier in. Eerst deed er er een paar druppeltjes secondenlijn op, om het schuurpapier vast te plakken, maar maak nu gebruik van dun dubbelzijdig plakband om dat te doen. Werk prima.
Aangepast door edje51; 25-11-2007, 23:44.Reageer
-
daar heb ik jou toch voor,bedankt schat
Reageer
-
Reageer
-
-
doe nou eens een keer normaal.
p.s die dobber met die starlight bus erin van Ronald heb ik net ook nog nagemaakt,dus met een busje in de dezelfde dobber als hierboven.
levert ook een pracht pen op hoor.Reageer
-
Oke mooi ik zie hem morgen wel,kom ik ff een bakkie doen in de ochtend.
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
ik zal daar hetzelfde doen als jij zou doen als je komt, rondneuzen, dobberbouwers bewonderen
, iets kopen iets drinken, en nog veel meer.
ik weet niet of het even groot is als de visma; het is in ieder geval de beste en grootste van belgie
Reageer
-
Nou zo snel zijn we nog niet hoor rick,het kost een hoop tijd en geduld dat maken van dobbers.Eerst maar eens wat voor ons zelf maken.En daar zal het wel bij blijven denk ik.
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer