dobberbouw
Collapse
X
-
ik kom zeker even bij jullie stand kijken
ik heb begrepen dat er veel gebruik wordt gemaakt van modelbouwverf voor de antennes te kleuren.
Ik gebruik zelf de fluor kleuren van jenzi daar heb ik tot nu toe de beste ervaring mee ze hebben een kwastje in het glazen flesje.
En de inhoud is ongeveer 50 ccm
Het wordt eigenlijk gebruikt om feedertoppen mee te kleuren dwz absoluut elastisch zelfs een 3/4 ounce top die rond getrokken wordt sprinkt geen lak vanaf
Het enige nadeel is je moet het voordat je gaat gebruiken zeker 10 minuten zeer stevig schudden.Fishermen never die, they just smell that wayReageer
-
Moi Dennis,
Neem eens wat voorbeelden van die Jenzi mee naar de beurs. Zelf ben ik gecharmeerd van die Motip/dupi color spuitbussen, maar alternatieven zijn altijd welkomReageer
-
Ik heb met de winkelier gebeld hij vond het geen probleem als ik zijn telefoonnummer op de site zet.
De potjes kosten circa 4 euro en zijn te verkrijgen in de kleuren rood, geel, groen, oranje, wit, zwart en een blanke lak.
De hengelsportzaak is Heynens te Brunssum tel. 045-5271412
als er een run op dit spul gaat komen is het mogelijk dat er een wachttijd ontstaat.
Leon heeft ook een website maar daar doet hij helaas niets meer meeFishermen never die, they just smell that wayReageer
-
" nog een vraag over de g8 lak,hoeveel lagen gebruiken jullie hiervan ,want het is echt dun als water,ben er erg gelukkig mee"
Je vult een schroefdop van bv: melk af met G8 en zet dit één uur weg, daarna vernis je een serie pennen van bv: 50st. Na de laatste pen geef je terug de éérste pen een 2de laag, zodoende bekomt je pen de ideale glans.
G8 in een nieuwe fles is inderdaad redelijk vloeibaar...... vandaar.
Odul
dank u
ik had het gelijk erop gedaan en de volgende dag een 2e keer maar ik had hem wel aardig maar niet zo als die voorbeelden van Ronald die hier ter inspiratie staan.
er liggen al weer 50 nieuwe slachtoffers te wachten,ga ik zo doen als jij zegt
Reageer
-
Reageer
-
nou ,verkopen nee voorlopig niet marcel en ik maken ze en ik moet zeggen als je samen draaid dan gaat hij als een raket hoor.
we gebruiken zelf veel pennen ook hoor,tja het is een verslaving dat dobbers maken.Reageer
-
Hey Martijn,
Toch zal je gaan merken dat die overproductie van pennen je een mooi nieuw draaibankje of vismateriaal kunnen opleveren. (Je hebt je kosten er zo weer uit.)
Voor de beurs heb ik een paar honderd pennen gemaakt van verschillende types en gewichtklasses.
Hoewel de nadruk op dobberbouw demonstratie ligt, kunnen Odul en ik het niet maken om alleen mooie pennen te laten zien en niet verkopen. Daarom zijn, alleen op de beurs, van deze voorraad pennen te koop.Reageer
-
ja dat is wel waar maar als ik nu al ja zegt komt er gelijk een druk op mijn schouders te liggen,op de club zeuren ze me ook de oren al van mijn hoofd.Hey Martijn,
Toch zal je gaan merken dat die overproductie van pennen je een mooi nieuw draaibankje of vismateriaal kunnen opleveren. (Je hebt je kosten er zo weer uit.)
Voor de beurs heb ik een paar honderd pennen gemaakt van verschillende types en gewichtklasses.
Hoewel de nadruk op dobberbouw demonstratie ligt, kunnen Odul en ik het niet maken om alleen mooie pennen te laten zien en niet verkopen. Daarom zijn, alleen op de beurs, van deze voorraad pennen te koop.
het zal er inderdaad best van komen
Reageer
-
We laten ons niet gek maken maat.Straks als we er genoeg hebben gedraaid kan dat altijd nog.
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
mocht er nog iemand een draaibankje "over" hebben, laat me dit aub even weten via een PB-tje.
Wil er nl ook een beetje mee gaan stoeien.
R-winhttp://erwin.vist.nlReageer
-
Daar begint 't inderdaad mee. Eerst aan je vismaten,... daarna aan een vriend van dat vismaatje,....je plaatselijke hengelsportzaak,....etc...
Wanneer je hier eenmaal mee begint moet je een duidelijke grens stellen, anders sta je straks 24 uur per dag te draaien.
En laten we wel wezen; Qua geinvesteerde tijd kun je beter een paar uur gaan overwerken bij de baas. (Levert meer op!)
Toch is het een mooie manier om deze hobby rendabel te maken qua materiaal.Reageer
-
Regelmatig staan er tweede handjes op marktplaats.nl Wel snel reageren want ze zijn erg gewild.
(Een goeie nieuwe Emco bank gaat je al gauw 480 eurietjes kosten.)Reageer
-
draaibank
Je kan ook eens op de site van buitelaar kijken daar heb je ze al vanaf 300 euro en niet alleen draaibankenFishermen never die, they just smell that wayReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer