Als je de aas aan bieding gevoeliger wil maken schuif je toch 75% van je lood onder aan tegen de dobber Moet je eens kijken hoe lekker dat e,a inwerpt met wat wind Je kan het zo mooi brengen als je wilt Eduard legt de vinger op de wonde Gewoon verkoop truc Ik maakte vroeger dobbers van Redceder ,en dat was nog redelijk spul Maar wat een pennen dat je niet maakte om er een half gr theelood aan te hangen ,dat wil je niet weten En dan de kraal en de wonder pennen Enorme dobbers voor relatief weinig lood En nou zal het wel zo zijn dat je door materiaal te gebruiken met laag sg daar door kan je het volume wel laag houden Maar je kan een papfles ook perfect uit loden Maar ik denk hoe minder massa dat ik uit het water moet slaan hoe beter Ik zie mij in ieder geval dit voorjaar nog niet vissen met die dingen in het voornsekanaal Ik ga ook niet proberen het A Rijnkanaal over te gooien met een feeder van 3 mtr Ik blijf er bij ,al krijg ik ze voor niks Het kan natuurlijk ook aan mij liggen ,en ben ik te oud voor al die grappen En snap ik het hele vissen niet meer

Reageer