dobber

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • geertje
    Banned
    • 07-03-2004
    • 31

Roha

je hebt het over profileren tegenover andere pennenbouwers.
    Ik ben ook een pennenbouwer en kan helaas niet zeggen dat je recties netjes zijn ,eerder beledigend.
    ik doe daar niet aan mee,en houd de eer aan mezelf.

Neemt niet weg dat ik repect heb voor je pennen die je maakt en dit weg wil leren aan iedereen die dat wil.(jou hobby)

Mijn hobby is ook pennen maken en is uitgegroeid tot een klein bedrijfje

Dat het een paar jaar geleden gebotst heeft tussen ons is wel duidelijk,de reden was volgens mij dat ik me correct zakelijk opstelde(was immers een zaakje aan het opzetten(mijn hobby) terwijl jij wilde delen met je maatje.(jouw hobby)

Jij oefent jou hobby uit op jouw manier ik op de mijne

groet geer

Reageer

• maddwarf
      Frequent aanwezig

• 04-05-2007
      • 171
      • Heerlen

groet john

Reageer

• janb
        jan b
        • 21-11-2005
        • 1982
        • 't Nieuweland

IK wil ook niet al te inhoudelijk op het verhaal ingaan daar voor weet ik er te weinig van ik wil er alleen dit over kwijt de geers pennen zien er best wel leuk uit Maar ik vond de prijs van 4.25 nergens op slaan ,geen haar op m'n hooft die er over dacht de pennentjes aan te schaffen En als ik nou de controverse met Ronald en ludo een beetje volg met geertje Ben ik er helemaal uit, in mijn koffertje zullen geen geers pennen komen te liggen .uit

Groeten van Jan de visser

Reageer

• spuiliefhebber
          Verificatie gaande...
          • 22-04-2006
          • 4156
          • onbekend

nou hoef je je niet te haasten janb voorlopig kun je er alleen antennes bestellen.

maar wat je zegt inderdaad mooie dobbers hoor maar de prijs ja ,het zal voor de 1 wel meevallen misschien maar ik heb de nare gewoonte om niet 1 dobber te kopen.

als ik wat koop koop ik series van 10 per type en dan 10 per gewicht dan ben ik zo een duizend euro kwijt.

het is een zieke afwijking van me daarom maak ik ze nu zelf maar.

ik heb dus wel wat geer modelletjes gekopieërd om mallen van te maken ,dat geef ik grif toe

maar dat heb ik ook van roha gedaan en van sensas en rive en nog veel meer.

beter goed gejat dan slecht verzonnen(citaat "geertje" joling)

Reageer

• brielsemaasliefhebber
            vis gek
            • 06-06-2006
            • 1231
            • Brielle

Zo heb het hele topic eens doorgelezen,ben er niet zo vaak meer op het forum.Dit omdat ik het een beetje druk heb.Maar als ik dit weer lees moet ik het toch weer eens wat vaker doen.Over dit topic kan ik een ding zeggen"Ronald ga gewoon lekker door waar je mee bezig bent,en verkoop je pennen voor een redelijke prijs".En laat die GEER voor wat ie waard is.Zoals ik het hier allemaal lees is het geen man van afspraken of eerlijkheid.Ik heb je een keer ontmoed met janb en de spuiliefhebber en we hebben het er nog wel eens over.Dus jij heb wel een goede indruk achtergelaten.Je verteld ook een hoop over het dobberbouwen.En je hebt weinig geheimen.Dus laat die zwendelaar maar lekker dobbers gaan verkopen van 4,25.(ongelooflijk wat een belachelijke prijs)

Ronald de groeten van Marcel
            GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• spuiliefhebber
              Verificatie gaande...
              • 22-04-2006
              • 4156
              • onbekend

nou nou zwendellaar gaat wat ver denk ik ,ik vroeg enkel af waarom ze 4,25 waren dat het veel geld is ja dat vind ik ook.

als het op een duidelijke manier te rechtvaardigen is oke,ik koop wel meer dingen die t yfus duur geworden zijn.

@geer jij maakt ze toch ook gewoon met de hand zelf of heb je meerdere draaiers in dienst?

aan de andere kant als je ondanks de prijs de vraag continu niet aankan ben je niet te duur zou je denken of men is echt gek geworden dat kan ook.

ik heb hier ook 2 /14 meters liggen en nu weer een crazy power 600 pack gekocht met 5 topsets ,ik bedoel men koopt ook graag eens wat nieuws natuurlijk

Reageer

• brielsemaasliefhebber
                vis gek
                • 06-06-2006
                • 1231
                • Brielle

Zoals ik hier leest,komt die geer zijn afspraken niet altijd na.Nou dan ben je een zwendelaar.Op zijn dobbers zal niets aan te merken zijn.Alleen vind ik de prijs niet normaal voor een modaal iemand met een gewoon salaris.Dus dat bedoelde ik eigelijk.
                GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• clairvoyant
                  Moderator
                  • 29-03-2006
                  • 240
                  • Eindhoven

het is misschien verstandig om de hele discussie wie er eerlijk is, wie wel of niet te dure dobbers verkoopt en het uitschelden / zwartmaken van personen te stoppen, en terug on topic te komen. Er is hier natuurlijk wel discussie mogelijk over wat goede dobbers zijn, en hoe de prijs/kwaliteit verhouding is, maar die dan zonder beschuldigingen.
                  groeten,
                  Peter

****Moderator NHSF ****

Reageer

• spuiliefhebber
                    Verificatie gaande...
                    • 22-04-2006
                    • 4156
                    • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door clairvoyant
                    het is misschien verstandig om de hele discussie wie er eerlijk is, wie wel of niet te dure dobbers verkoopt en het uitschelden / zwartmaken van personen te stoppen, en terug on topic te komen. Er is hier natuurlijk wel discussie mogelijk over wat goede dobbers zijn, en hoe de prijs/kwaliteit verhouding is, maar die dan zonder beschuldigingen.
                    nou in bedekte termen was dat toch mijn vraag.
                    hij heeft groot gelijk als hij geen antwoord geeft ,je bent vrij om er een prijs aan te geven van mijn part 25 euro.

ik vroeg alleen maar waar dat prijs verschil in zit dat leek mij meer een technisch aspekt,mischien zit er wel een gouden oogje in.

Reageer

• leoj
                      Wordt moeilijk !!!!
                      • 10-04-2002
                      • 53
                      • Leidschendam

Heb al een behoorlijke tijd een account op dit Forum, maar kom hier nooit, totdat ...., ik op het Internet ging zoeken naar dobberbouwers, die mij konden voorzien van een aantal zeer goede dobbers.

Er zijn leuke en minder leuke discussies hierover op het forum, maar ik heb nog steeds geen hobby-ist gevonden die mij kan helpen. Ik heb een Email gestuurd naar Geer in Valkenswaard, of ik daar zijn dobbers kon bezichten en eventueel kopen. Mijn totale pennen voorraad is echt aan vervanging toe, we praten dus echt over een groot aantal dobbers. Het enige wat ik heb terug gekregen, dat Geer niet aan huis verkoopt. Volgens hetgeen wat ik gelezen heb, heeft hij toch zo'n 21 verschillende type dobbers, op zijn site zie ik er maar drie. Je kan je voorstellen dat ik niet zo maar een aantal dobbers koop a.d.h.v. een foto. Vreemd verhaal, zeker omdat die dobbers ook nog eens 4.25Euro per stuk kosten.

Maar goed, ik heb dus nog steeds geen nieuwe dobbers, en over de fabrieksdobbers ben ik niet zo tevreden (gaan snel lek door het verschuiven van de dobber).

De tijd van zelf dobbers maken heb ik 20 jaar gelden achter mij gelaten, daar heb ik helaas geen tijd meer voor.

Als iemand mij nu eens een adres/emailadres kan geven van een hobby-ist die goede dobbers maakt voor een normale prijs, ben ik weer helemaal blij.

Overigens las ik ergens dat ROHA (sorry als de naam verkeerd is) zijn dobbers niet aan "vreemden" verkoopt.
                      Beter één hengel in je hand dan tien in de schuur van je buurman.

Reageer

• Eduard
                        Moderator
                        • 11-08-2004
                        • 3278
                        • Sappemeer

Over Geer zal ik het niet hebben... Roha heeft het gewoon te druk omdat zijn dobbers zo goed zijn... Ook Odul is pennenbouwer..... Het beste kun je hen even benaderen middels Pb of mail....
                        groet,
                        Eduard

Reageer

Working...