Wanneer een Pierotti haakbindapparaat wordt aangeschaft dan maak je een paar dozijn onderlijnen in een uur. Dan wil je geen fabriekslijnen meer. Lang, kort, dun of dik alles draai je in een megatempo in elkaar. En dat voor een paar tientjes...
Fabrieks onderlijnen
Collapse
X
-
-
hoeveel kost zo'n Pierottie eigenlijk? En moet je je lussen nog met da hand knopen of kan je dat ook met zo'n pierottie?Wie vist, die vangt!
Reageer
-
Rond de 4 tientjes. Maar maak je geen illusies dat het supersnel gaat. Ik draai maximaal 25 onderlijnen in een uur. Er gaat meer tijd inzitten dan je aanvankelijk denkt. Maar met een vette house mix op de achtergrond vliegt de tijd voorbij.
Reageer
-
dat vind ik anders best veel. Waar kan ik er 1 bestellen?Reageer
-
Reageer
-
ik zeg niet dat het zo is maar het enige wat er aan kan slijten is dat bekje waartussen je de haak klemt,daar moet je dan wel even op letten.
ik snij ze bovenop dat kopje af en daar slijt hij wel wat van ,als er een karrenvracht onderlijn op gedraaid zijn kan dat.
kan ook gewoon nieuw zijn van iemand die hem niet beviel.haakaanzetter
edit:als je deze bedoelde dit is geen orginele pierottie het is wel mogelijk dat die klemkop het zelfde is als van het orgineel maar zo als hier is hij niet orgineelReageer
-
Jup dat is de bewuste advertentie, wist trouwens niet datie niet de originele is, zo zie je maar elke keer leer ik weer bijik zeg niet dat het zo is maar het enige wat er aan kan slijten is dat bekje waartussen je de haak klemt,daar moet je dan wel even op letten.
ik snij ze bovenop dat kopje af en daar slijt hij wel wat van ,als er een karrenvracht onderlijn op gedraaid zijn kan dat.
kan ook gewoon nieuw zijn van iemand die hem niet beviel.haakaanzetter
edit:als je deze bedoelde dit is geen orginele pierottie het is wel mogelijk dat die klemkop het zelfde is als van het orgineel maar zo als hier is hij niet orgineel
Heb ik nog wel 1 vraag, hoe ziet een originele er dan uit ?
Reageer
-
op hengelspullen .nl staat ook een mooi verslag hoe het apparaat werkt met hele duidelijke fotos. kijk maar es bij testen en verslagen, en dan; het zelf knopen van onderlijnen, deel 2 doorbouke sinnige. succes...Reageer
-
Bij de Hengelsport Reus in Drempt staan ook Pierotti's voor een paar tientjes. Deze worden gemaakt door een hobby'ist en werken geweldig. Ik gebruik m zelf ook al een paar jaar en dat ding is onverslijtbaar. Hieronder zie je een foto.
(ps: het metalen pinnetje waar je je lijn achter klemt en wat door de twee oogjes van de "haki-an" moet steken is helaas tijdens het verplaatsen uit de haki-an gevallen en ontbreekt op de foto)
Reageer
-
ik gebruik veel kant en klare onderlijnen van mustad zeker wel goed en goedkoop en in alle maten te verkrijgen..Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
Ik heb ff zitten rekenen. Maar bij circa 300 onderlijnen heb je je Pierotti terug verdiend. Die kant en klare mapjes kosten ongeveer 3€ per mapje. Dus 30 mapjes kosten je 90€. Voor de helft van het geld, dus 45€, draai je 300 zelfgemaakte onderlijnen. Voor die 45€ kun je dus mooi een Pierotti kopen.
Daarna ga je verdienen, of beter gezegd geld besparen.Reageer
-
1 euro 10 onderlijnen kant en klaarMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

groeten quido
Reageer