Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
hoi terror denk dat je ze bij mij gezien heb!!
tenminste als jij 1 van die luidruchtige hollanders was die bij ons al die mooi dikke rusten die we in onze droom aan het vangen waren zijt komen wegjagen!
ik zat daar toen te vissen bij wim hanen en maatje mat kwam koffiekletsen.
Ik vis al een aantal jaren met "Geer Wedstrijdpennen" en zij bevallen mij uitstekend. Ze zijn inderdaad nogal prijzig maar gaan ook langer mee dan de pennen die ik voorheen gebruikte. Volgens zeggen is Gerard nogal commercieel, maar dat is niet altijd zo. Ik heb vorig jaar bij mij op het werk een visclubje opgericht. Een aantal leden zaten/zitten niet erg dik in de visspullen. Ik mailde Gerard daarover en hij bezorgde mij 40 pennen voor minder dan de helft van het geld dan dat hij normaal vraagt.
Ik wens iedereen een goed uiteinde en veel vis toe in het nieuwe jaar.
Gr rob
2015 de Belgen verslagen in eigen huis 2016 walk-over Blauforlaet ! 2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door! 2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet 2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !
hoi terror denk dat je ze bij mij gezien heb!!
tenminste als jij 1 van die luidruchtige hollanders was die bij ons al die mooi dikke rusten die we in onze droom aan het vangen waren zijt komen wegjagen!
ik zat daar toen te vissen bij wim hanen en maatje mat kwam koffiekletsen.
mvg pascal
Ja Pascal, Klopt ff m'n nieuwe stokkie showen.
Heb ook nog van die rutsen gedroomd, kom dit jaar bij jullie meevissen(slapen) op het albert, lekker rustig dromen
Trouwens die dag aan de andere kant werdt er wel vis gevangen in het zonnetje.
die dikke vier euro voor een dobber vind ik ook te duur, heb laatst een serie dobbers gekocht van tims, die prijs is minder dan de helft. had een recensie gelezen op hengelspullen .nl, daar stond dat ze ook geen water opnamen. deze zijn van balsahout gemaakt. zijn ze daarom zoveel goedkoper? wat is jullie mening over deze dobbers?
Reageer