Geer pen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • janb
    jan b
    • 21-11-2005
    • 1982
    • 't Nieuweland

Ik stam nog uit het tijdperk van twee verf rollen in een koperen pijp van 15mm rammen en klaar 3 gulden en je was gesteld en rollen die dingen ,het ging goed tot een wedstrijd aan de eem ging er op eens een schaap met m'n verf rollen er van door dus toen ook maar wat anders aangeschaft van die wieltjes die onder zo,n skate board zitten rolt als een gek en ik ben daar al jaren zeer tevreden over.
    Groeten van Jan de visser

Reageer

• PeBo
      Hengelaar

• 29-09-2007
      • 2643
      • Oosterhout

Oorspronkelijk geplaatst door janb
      Ik stam nog uit het tijdperk van twee verf rollen in een koperen pijp van 15mm rammen en klaar 3 gulden en je was gesteld en rollen die dingen ,het ging goed tot een wedstrijd aan de eem ging er op eens een schaap met m'n verf rollen er van door dus toen ook maar wat anders aangeschaft van die wieltjes die onder zo,n skate board zitten rolt als een gek en ik ben daar al jaren zeer tevreden over.
      Jan,
      Help me eens op weg. Wat moet ik me voorstellen, wat dat schaap met die rollen deed. Was het een ooi of een ram?
      Groeten,
      PeBo.
      ]Member of the Easterwood dreamteam.
      Also member of the Winning team 2012 en 2014. 67% winnings over the last three years

Groeten,
      PeBo.

Reageer

• spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door maddwarf
        watt kost je hengel die je erop legt????

geen idee die had ik gepind

Reageer

• rickie
          hoe kouder hoe beter
          • 18-11-2005
          • 2377
          • Oldebroek

Oorspronkelijk geplaatst door maddwarf
          watt kost je hengel die je erop legt????

met de hengel moet ik vissen, met die steun niet.

Reageer

• maddwarf
            Frequent aanwezig

• 04-05-2007
            • 171
            • Heerlen

idd ja met de hengel moet je vissen....
            Maar ik vinfd dat als ik een hengel van rond de 1000 eurie heb hij ook wel netjes mag liggen
            groet john

Reageer

• rickie
              hoe kouder hoe beter
              • 18-11-2005
              • 2377
              • Oldebroek

vis al 5 jaar met een setje, wat met in totaal net iets minder dan 1000 euro heeft gekost, en verwacht dat ik er nog wel 2 zomers mee vooruit kan.

voor de winter heb ik n set, waar ik over 10 jaar waarschijnlijk nog mee vis, t slijt niet, omdat je niet af hoeft te steken he in de haven.

t kost wat, maar dan heb je ook wat

Reageer

• postjes
                Newbie

• 09-04-2007
                • 35
                • Veenendaal

Oorspronkelijk geplaatst door rickie
                vis al 5 jaar met een setje, wat met in totaal net iets minder dan 1000 euro heeft gekost, en verwacht dat ik er nog wel 2 zomers mee vooruit kan.

voor de winter heb ik n set, waar ik over 10 jaar waarschijnlijk nog mee vis, t slijt niet, omdat je niet af hoeft te steken he in de haven.

t kost wat, maar dan heb je ook wat

Dat Geer pennen duurder zijn dan anderen weten we maar een setje voor € 1000,00 ben je aardig opgelicht.
                Kan me voorstellen dat je er dan nog een paar zomers er mee gaat visen.

Goed, geintje natuurlijk, maar weer eens en te meer duidelijk dat we snel van ons onderwerp afdwalen

Groetjes,

Pieter

Reageer

• Jakob
                  <*{{{{><(

• 06-03-2007
                  • 1870
                  • Staphorst

Ik heb net weer een paar nieuwe test modellen ontvangen van Geer en die zien er niet verkeerd uit. In de 3 daagse van Shimano worden ze duchtig aan de tand gevoeld. Ziet er zelfs erg goed uit met de meerkleurige antennes van de matchpennen.

Reageer

• kneck
                    Newbie

• 03-10-2007
                    • 27
                    • Beuningen

Geer Wedstrijdpennen

Hallo
                    Ik vis al jaren, met groot genoegen, met de oude series van Gerard. Deze zijn nog van balsa-hout gemaakt. Ik heb zojuist wat nieuwe pennen besteld. De G-8,G-9 en de G-23. Over de G-23 heb ik al het nodige gelezen. Over de G-8 en G-9 heb ik nog niet zoveel gehoord en gelezen. Wat is jullie ervaring met deze pennen? Gaat het uitloden op een zelfde manier als met traditionele matchdobbers, dus de dobber opsluiten met 2 loodjes. Jakob, ik weet dat jij veel met deze pennen vist, zou jij me jouw bevindingen door willen geven en op wat voor manier en omstandigheden ik de pennen het beste kan gebruiken. Bij voorbaat dank,
                    vr gr Rob

Reageer

• jan wever
                      Banned

• 19-09-2008
                      • 258
                      • Valthermond

Kijk maar op gerard zijn site:www.geerwedstrijdpennen.nl .De matchpennen worden bevestigd aan een speciale matchconnector.Klik maar eens links in het venster op connector matchpennen. DE bedoeling met deze pennen is het aas doodstil kunnen aanbieden,ook met een langere opslag en bij harde wind.Als je de top van je hengel onder water brengt ,gaat je snoer tussen matchpen en hengel ook onder water.Hierdoor heeft de wind veel minder vat op de dobber,wat natuurlijk weer goed is bij het brasemvissen.

Reageer

Working...