Ik bedoel deze
Onnozele vraag stalen onderantenne
Collapse
X
-
Bij de hele lange onderantennes misstaat een 4e rubbertje ook niet. Bij bolvormige dobbers, vooral de grote, moet je het rubbertje ook niet tot aan het drijflichaam schuiven anders snijdt de lijn in de dobber en kan ook het rubbertje het begeven, het is maar dat je het weet.Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.Reageer
-
Reageer
-
Ik gebruikte altijd de groene gesorteerde voorgesneden rubbertjes van Sensas uit een doosje. Nu gebruik ik ook de plastic rubbertjes van Sensas en die bevallen me nog beter, alleen zijn er minder verschillende diameters van. Plastic is een stuk sterker en het verschuift minder snel dan silliconen.Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.Reageer
-
-
en hoe zit het met de kleur? is die wel goed?Ik gebruikte altijd de groene gesorteerde voorgesneden rubbertjes van Sensas uit een doosje. Nu gebruik ik ook de plastic rubbertjes van Sensas en die bevallen me nog beter, alleen zijn er minder verschillende diameters van. Plastic is een stuk sterker en het verschuift minder snel dan silliconen.De groeten
Reageer
-
Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer