ik wil zaterdag vissen bij lelystad op de bekende kanaalen,ben van plan om alleen met de method en boilie te vissen en dit keer de traditionele aassoorten thuis te laten.wie heeft hier ervaring met de boilie method in deze kanaalen,had vorig jaar bijna 50 kilo vis met alleen casters maais en pieren.30 brasems in 7,5 uur tijd.wat is wijsheid???? zal mijn ervaringen doormailen.
method boilie bij lelystad
Collapse
X
-
Hoi Richard,
Ik heb hier geen ervaring met boillies. Ik heb wel veel op de lage vaart gevist met pellets.
Kan dodelijk goed zijn op de juiste dagen. Verwacht echter geen 30 brasems.
Ik heb hier meerdere wedstrijden gehad.
De ene dag vang je alleen voorns, en de andere dag alleen blieken en brasems.
De brasems is hier echter wijs zat, dus die vang je niet makkelijk. -
ik ben vast besloten om met de boilie te gaan.neem in ieder geval een zak pellets mee.ik laat het je weten wat de vangsten waren en waarmee.we gaan met een man of 5.bedanktHoi Richard,
Ik heb hier geen ervaring met boillies. Ik heb wel veel op de lage vaart gevist met pellets.
Kan dodelijk goed zijn op de juiste dagen. Verwacht echter geen 30 brasems.
Ik heb hier meerdere wedstrijden gehad.
De ene dag vang je alleen voorns, en de andere dag alleen blieken en brasems.
De brasems is hier echter wijs zat, dus die vang je niet makkelijk.Reageer
-
Ik heb er vroeger weleens gevist in de polder. Gingen we vanaf de camping daar heen en op de terugweg via Elburg om een visje te kopen. Misschien ook maar weer eens richting de lage vaart........
Hoor ook graag hoe de vangsten waren.Vaste stok | Match | FeederReageer
-
weet nu ook dat de boilie cq method feeder bij lelystad werkt.was om 6.20 uur begonnen te vissen om 13.20 uur ben ik gestopt.vis wegen, had 29 stuks waarvan 26 brasems en drie dikke windes met een totaal gewicht van maar liefst 52 kilo.moet er bij zeggen dat ik eerst 20 minuten circa 20 grote korven met maais en gebroken pellets en methodmix heb gebracht.er is overigens door de andere heren ook goed gevangen maar zij zaten dan ook met de traditioneele aassorten.
de overige gewichten waren 36 kilo,28 kilo,25kilo,24 kilo en 23 kilo.was werkelijk een prachtige dag de kleuren waar de brasem het best op reageerde was overigens geel.mvg richardReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer