Carp Fishing

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • colshim

• 10-02-2008
    • 231
    • VL.

Carp Fishing

Ben vorig jaar naar aanleiding van een dvd/boek van Guru gaan experimenteren met pva bag's spodden en dergelijke als uitbreiding op het ' classic ' feederen .
    Wie heeft daar ook ervaring mee of tip's en wat is jullie mening daarover ?

Mvg
    Marnik
  • Vissertjuh66
    Frequent aanwezig

• 02-09-2010
    • 157
    • Deest (Gld)

Ik moet zeggen dat het pva zeker werkt, kheb het zelf ook al een paar keer gebruikt.
    Ik heb in de zomer iets gebruikt nou nou dat werkte echt goed. Komt uit engeland (zal ook eens een keer niet)
    het heet een floating feeder het gaat als volgt: Je gebruikt gewoon de paternostermontage maar er komt een stuk piepschuim in de voerkorf en dan drijft ie, vooral in de zomer waneer de vis hoog in het water te vinden is is dit een van de beste technieken. Je moet wel los voer gebruiken met veel dingen erin, het werkt eigenlijk hetzelfde als spodden maar dan iets kleiner en meer verfijnd. Werkt echt!!!

Reageer

• Bollekneiter
      Met enige kennis...

• 11-02-2010
      • 479
      • Amsterdam

Zelfde principe als de Baggin' Waggler. Wat overigens al jaren oud is en ja idd uit engeland. Daarbij heb je gewoon een stuk balsahout (zware snoekdobber) en daar schroef je onderaan een methodfeeder. Los / droog voer gebruiken een onderlijn van max 2 meter met daaraan je miniboilie/pellet. Constant bijvoeren, genoeg filmpjes op youtube daarover. Wat zijn die mensen daar innovatief, onvoorstelbaar

Reageer

• colshim

• 10-02-2008
        • 231
        • VL.

Wat voor pva gebruiken jullie , ik momentueel die van fox (25 mm) maar vermoed dat er betere zijn .
        Ik vind het wel nogal omslachtig al die stick's maken .
        mvg
        Marnik

Reageer

• Vissertjuh66
          Frequent aanwezig

• 02-09-2010
          • 157
          • Deest (Gld)

Ik gebruik die van korda of die van guru

Reageer

• colshim

• 10-02-2008