Kwaliteit en klachten over een bepaald merk

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • colshim

• 10-02-2008
    • 231
    • VL.

Ik ken er een paar die géén foudraal gebruiken , maar die beschikken dan ook over een ' vismobiel ' ( type : peugot tepee , citroen berlingo , ... ) waar ze hun feeders in ophangen en eens aan de warerkant gewoon ff uit de auto halen .
    Nu de weersomstandigheden het niet altijd meer toelaten om het ganse weekend aan de waterkant te verblijven , blijven m'n hengels ook niet in het foudraal .
    Heb ze mooi opgeblonken , , en ze geparkeerd in mijn ' hobby ruimte ' en neem gewoon een paar stokjes uit het rek wanneer ik op deze koude dagen een paar uurtjes ga vissen .
    mvg
    Marnik

Reageer

• colshim

• 10-02-2008
      • 231
      • VL.

[QUOTE=shfeeder;150183]
      Oorspronkelijk geplaatst door danny69
      Hoi,
      Sorry mede vissers. Ik denk dat we hier een gevaarlijke discussie gaan openen : Al gauw zal er een zondvloed aan negatieve kritiek op bepaalde merken/winkeliers etc. ontstaan. Hier moeten we voorzichtig mee omgaan.
      Een forum is er in mijn optiek om gezonde discussie te voeren maar niet om elkaar af te zXXXXXXn.
      Althans zo zie ik het. Maar dat ben ik natuurlijk.
      Het is inderdaad mischien niet helemaal correct , maar als we als sportvissers onder elkaar , elkaar kunnen behoeden tegen eventuele miskopen vindt ik dit zéér goed !
      Mvg
      Marnik

Reageer

Working...