Ik heb mijn feeders uitgezocht het zijn feeders van Fox en wel de warrior xt met 4 toppen van 1.5, 2, 3, 4 onz er staat geen werpgewicht op aangegeven maar gooien met 100 gram (korf met voer) gaat soepel.
Met een method van preston van 35 gram gaat ook goed kan mooi elke keer op de zelfde plaats gooien.
De hengel heeft een prima demping en kan daardoor de vis goed aanvoelen.
Ik heb er een paar keer op sterk stromend water gevist gaat prima met 120 gram hier hoef ik namelijk niet ver te gooien dus dat kan met beleid.
Moet wel wennen op de manier van aanbeten op sterk stromend water de top veer op en dan duurt het even voor je weer een actie krijgt komt waarschijnlijk door de vis die neemt de korf met de stroming mee.
Ik ben wel sneller gaan reageren als de top opveerde.
Toch krijg ik wel veel lossers dit moet wel wat beter kunnen?
gr carpfeeder
Met een method van preston van 35 gram gaat ook goed kan mooi elke keer op de zelfde plaats gooien.
De hengel heeft een prima demping en kan daardoor de vis goed aanvoelen.
Ik heb er een paar keer op sterk stromend water gevist gaat prima met 120 gram hier hoef ik namelijk niet ver te gooien dus dat kan met beleid.
Moet wel wennen op de manier van aanbeten op sterk stromend water de top veer op en dan duurt het even voor je weer een actie krijgt komt waarschijnlijk door de vis die neemt de korf met de stroming mee.
Ik ben wel sneller gaan reageren als de top opveerde.
Toch krijg ik wel veel lossers dit moet wel wat beter kunnen?
gr carpfeeder

Reageer