ben al sinds enige jaren eigenaar van hexaforce feeder 3.90m van spro.deze hengel heb ik zeker 5 a6 jaar super hengel maar nou zijn al mijn toppen stuk (hengel uitlenen aan vrienden tip niet doen)weet iemand of deze toppen te verkrijgen zijn en waar.hengel is medium heavy
feeder spro
Collapse
X
-
Bij Sanders zijn er verschillende soorten toppen te halen, weet alleen niet of ook voor deze hengel. Wat ik wel weet is dat je bij sanders beter niet via de webshop kan bestellen want sommige dingen zijn zo slecht omschreven dat je niet weet wat je koopt. Als je dichtbij woont kan je er heen rijden, best een goede zaak
check de link
Greetz from Sezet,
"Vissen? Altijd de Vispas mee!" -
top feeder
wordt de actie van de herngel dan niet anders?had er ook al over nagedacht om gewoon nieuwe toppen te kopen,zou dit het werp vermogen niet beinvloedenReageer
-
Zolang je het werpvermogen respecteert is er niets aan de hand. Als je Shimano tips koopt (1 van de beste tips op de markt), kun je de volgende waardes aanhouden:
Light Feeder: 0.5, 1, 2 oz.
Medium feeder: 1, 2, 3 oz
Heavy feeder: 2, 3, 4 oz
Xheavy feeder: 3, 4, 5 oz
1 oz = 28 gram
Succes ermee.Carpe DiemReageer
-
feedertop
bedankt voor de tipZolang je het werpvermogen respecteert is er niets aan de hand. Als je Shimano tips koopt (1 van de beste tips op de markt), kun je de volgende waardes aanhouden:
Light Feeder: 0.5, 1, 2 oz.
Medium feeder: 1, 2, 3 oz
Heavy feeder: 2, 3, 4 oz
Xheavy feeder: 3, 4, 5 oz
1 oz = 28 gram
Succes ermee.Reageer
-
Hallo shfeeder,
Heb je al gevraagd bij een hengelsportwinkelier of zij die topjes kunnen bestellen bij spro, dan maar hopen dat spro ze nog in voorraad heeft.
Gr,
ChasfeederReageer
-
[QUOTE=chasfeeder;152913]Hallo shfeeder,
Heb je al gevraagd bij een hengelsportwinkelier of zij die topjes kunnen bestellen bij spro, dan maar hopen dat spro ze nog in voorraad heeft.
heb ik al gevraagd zijn volgens hem niet meer te te leverenReageer
-
Als ik jou was zou ik er toch nog een mailtje aan wagen richting SPRO.
Ik heb zelf ook een SPRO heavy feeder en voor mijn hengel zijn ze nog wel te verkrijgen.
Vorig seizoen hadden ze zelfs eerst een verkeerde geleverd want die was voor de medium
Het kan zijn dat jou hengelsport winkel er zich gemakkelijk van af maakt en liever een nieuwe verkoopt.
info@spro.nl;
Suc6
Om te vissen hoef je niet gek te zijn maar het helpt wel !!
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer