vangsten de laatste tijd??

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rolla
    Allroundvisser

• 03-05-2009
    • 2424
    • Ter Apel

Oorspronkelijk geplaatst door hans vis
    Waarom een leefnet als je voor je vermaak en niet voor de punten vist?
    Ik vis geen wedstrijden, maar gebruik meestal wel een leefnet om achteraf nog een keer te zien wat ik zoal gevangen heb. Daarnaast meet ik de vis af en toe nog voor de hengelvangstregistratie.
    Vaste stok | Match | Feeder

Reageer

• frenk
      Frequent aanwezig

• 10-03-2009
      • 128
      • beesel

Hallo

Gisteren op de Maas in Roermond eindelijk weer eens wat vis gevangen , ik zelf was eerste met 11 stuks en 7920 gram.
      Eindelijk weer beten gehad en er werd overal weer een visje gevangen tweede was 8 stuks en ongeveer 3600 gram.
      Denk dat de vissen nu weer langzaam op gang komen zekers met het mooie weer van de laatste tijd zullen deze gauw genoeg gegoten hebben en weer beginnen te azen.

Groetjes frenk.

Reageer

• shfeeder
        no vaste stok no cry

• 03-09-2008
        • 378
        • alphen aan den rijn

feederen moordrecht

gistreren wezen feederen op holoklandse ijsel heb mee me helemaal scheekl gevangengen had ongeveer 50 dike platte en een aan aantal mooie voorns en kolbleien dus voor mij is het seizoen extreem goed begonnen.

Reageer

• borkentio
          Newbie

• 15-10-2009
          • 35
          • hengelo

helaas had ik niet gerekend op dit en had niet het juiste net en matje bij me. Maar vis is zonder problemen weer losgelaten. Was wel een heel gevecht want ving hem aan een klein winckle pickertje.

Was op klein stadsvijvertje hier in Hengelo op een zonnige zondagmiddag.

Reageer

• preston-freak
            wedstrijd, specimenvissen

• 12-04-2008
            • 1834
            • Oss

Een leefnet met veel vis is natuurlijk nooit rechtstandig uit het water te trekken. Langs een oever is het nog wel de kant op te trekken, maar op een kanaalkade zul je minstens met zijn 2-en moeten zijn om het net horizontaal op te tillen.
            Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

Reageer

• Bollekneiter
              Met enige kennis...

• 11-02-2010
              • 479
              • Amsterdam

Afgelopen zondag 52 pond op een meer in Frysland. Zal deze week wel gebeurd zijn met de vangsten ivm de afpaaiende vis.
              Veel kleine brasem tussen de 500 - 750 gram, de grootste was hooguit 3 pond. Heb me uitstekend vermaakt

Reageer

• goudbeekje
                Newbie

• 08-05-2011
                • 14
                • wezep

hoelang duurt die verminderde vangst door paaien?

Ik ben een beginnende feeder op de ijssel. Heb al aardig gevist eind maart/begin april maar de laaste2 wkn niets gevangen. Ik heb in de ijssel bij veer zalk gevist en in een zijarm bij de zande.

Ik hoorde van anderen ook over slechte of geen vangsten (wedstrijd met 10 man - 1 vis).

Reageer

• shfeeder
                  no vaste stok no cry

• 03-09-2008
                  • 378
                  • alphen aan den rijn

visvangst

had vandaag wedstrijd op de amstel voor vrouwen akker ik had slechts 3,5kg de winaar iets van 8

Reageer

• A3aan
                    Frequent aanwezig

• 11-05-2011
                    • 196
                    • De Wijk

vandaag vanaf 6:30 tot 13:00 gevist aan de Lage Vaart tussen Dronten en Lelystad, welgeteld 1 brasem gevangen van 53cm, verder totaal geen beet gezien

Reageer

• Bollekneiter
                      Met enige kennis...

• 11-02-2010
                      • 479
                      • Amsterdam

Vandaag op t meer wezen vissen. 19 stuks, 14kg. De brasems zagen er niet uit, veel lelijke plekken door de paai.

Reageer

• Kosmozz
                        Match en Feeder
                        • 25-07-2005
                        • 1959
                        • Hannut

De ijssel wordt pas weer echt goed in september, als de vis begint te trekken. Daarvoor kun je nog wel goede vangsten hebben, maar het is toch minder. Het zou nu overigens toch weer aan moeten trekken. Wat betreft die zijarm, normaliter vang je daar tot eind april zeer goed. Dit jaar en vorig jaar was zeer slecht. Er is wel een beroepsvisser bezig geweest.

Groet,
                        Dennis
                        Carpe Diem

Reageer

• borkentio
                          Newbie

• 15-10-2009
                          • 35
                          • hengelo

Hallo,

Afgelopen maandag (met die hitte) lekker aan de Regge gezeten in Nijverdal. Zondag zat ik daar ook. op zondag redelijk goed gevangen met enkele dikke zeelten, brasems en voorntjes. Maar op maandag helemaal niets.. geen tikkie. Zat er vanaf vijf uur tot acht uur in de avond. De andere vissers die er zaten begrepen er ook niets van... Die vingen ook helemaal niets. En toch zagen we overal de bellenvelden...

Was dit een lokaal iets of hadden anderen dezelfde problemen

Reageer

• Voorop
                            Newbie

• 06-06-2011
                            • 7
                            • Hendrik Ido Ambacht

Vrijdagmiddag 10 stuks mooie voorns, brasems gevangen in de rivier bij Ridderkerk.

Reageer

• Flitjes
                              Newbie

• 19-08-2010
                              • 17
                              • Erp

4 brasems van 50-55 cm in 4 uur tijd. Op ZWV op de method feeder. De korf wilde voor geen meter heb geen idee waarom?

Reageer

Working...