Hoi, paar dagen geleden een paar vragen gesteld hiero over een feeder hengel, knoop doorgehakt en de shimano forcemaster commercial gekocht. Ik had nog een molen shimano aerea strdic 4000 een oudje met 14/100 gevlochten lijn.
vandaag op de vijver met het zelfhaak systeem(dus met elastiek) method feeder.
feeder small 30 gram (mischien volgende keer de large pakken, neemt i meer voer mee, toch)
Standaard grond voer, witte pellets op aarbeiesiroop gezet. standaard onderlijntje met hair van ik geloof okum met haakje 10.
euh dat was het geloof ik wel, o nee super weer erbij.
twee grote brasems gevangen, dat was leuk.
Er was een man die zij me dat ik beter met zout voer kon vissen aangezien iedereen op die vijver met zoet vist.
Zijn er nog tips zodat ik de volgende keer iets meer vang???
het was wel even wennen met uitwerpen en met de lijnclip werken ligt me ook nog niet zo maar dat zal wel een kwestie van oefenen zijn.
vandaag op de vijver met het zelfhaak systeem(dus met elastiek) method feeder.
feeder small 30 gram (mischien volgende keer de large pakken, neemt i meer voer mee, toch)
Standaard grond voer, witte pellets op aarbeiesiroop gezet. standaard onderlijntje met hair van ik geloof okum met haakje 10.
euh dat was het geloof ik wel, o nee super weer erbij.
twee grote brasems gevangen, dat was leuk.
Er was een man die zij me dat ik beter met zout voer kon vissen aangezien iedereen op die vijver met zoet vist.
Zijn er nog tips zodat ik de volgende keer iets meer vang???
het was wel even wennen met uitwerpen en met de lijnclip werken ligt me ook nog niet zo maar dat zal wel een kwestie van oefenen zijn.