ik zoek een goed schepnetsteel van ongeveer 4 meter en liiefst telescopies .iedereen die op de rivier vist weet dat het getijde soms meer als 1,5 meter klan zijn zat klaatst lekker te feederen met aflopen water en ving me het schompus na een tijdje begaaf me busje met schroefdraad het heb dit nu al vaker meegemaakt en alks je lekker zit te vangen en het busje raakt los en je net valt het water in wordt je daar niet blij
van en zeker akls je maar 1 steel en 1 net bij je hebt heb laatst ook akl een preston koppel stuk geprobeert en dat liet me laatst ook a in de steek had geklukig ducttape bij me.zijn er mensen die hier nog meer ervaring mee hebben,en wat voor steel moet ik kopen en zijn er ook mensen die zelf hun schepnet steel maken en hoe?
van en zeker akls je maar 1 steel en 1 net bij je hebt heb laatst ook akl een preston koppel stuk geprobeert en dat liet me laatst ook a in de steek had geklukig ducttape bij me.zijn er mensen die hier nog meer ervaring mee hebben,en wat voor steel moet ik kopen en zijn er ook mensen die zelf hun schepnet steel maken en hoe?

.......

Reageer