miniboillies

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • fjkoene
    sportvisser

• 09-06-2011
    • 31
    • ter heijde aan zee

miniboillies

Heb nog een vraagje hoe bewaren jullie je miniboillies voor een lange tijd.
    Nu toch ben ik heb 1 doosje met mini boillies die erg hard zijn hebben jullie daar een oplossing voor.

Graag jullie reactie's als het kan.

Groeten Frans.
  • Apart
    Newbie

• 08-05-2011
    • 19
    • Zwolle

Ik koop gewoon de voorgeborden en bewaar ik in de kist.
    Geur kleur blijft bij mij dan gewoon heel lang goed.

Reageer

• Jan Broess
      Specimen Hunter
      • 21-09-2003
      • 1131
      • Nieuwegein

Het doosje moet je altijd goed sluiten, ook al haal je er 1 boilie uit. Om uitdroging van boilies te voorkomen.
      Ik heb 1 doosje gehad voor 2 jaartjes. Het is me wel opgevallen dat ze harder zijn dan de nieuwere. Boilies die hard zijn geworden, gaan de Krusha in :-). Je moet het doosje ook niet lang willen bewaren. Het kost maar een euro'tje of 6.
      Greetz,
      Jan Broess

www.devaartposcar.nl

Reageer

• Harpie
        Specimen Hunter
        • 13-02-2003
        • 1009
        • Emmen

Frans,

Ik heb nog boilies en pellets in mijn baitbag (gevoerd met aluminiumfolie) zitten, die al twee jaar oud zijn.
        Deze zijn nog perfect.
        Wat ik wel doe, dat ik het doosje onmiddellijk weer sluit na het pakken van een boilie (pellet) en deze gaat weer in de tas.
        Ik denk dat zonlicht (warmte) geen goed doet aan de staat (versheid) van het aas.

Gr,
        Harpie
        Aangepast door Harpie; 11-06-2011, 14:12.
        https://www.prestonfishing.nl/

Reageer

• Master
          Voerboer

• 26-02-2007
          • 1148
          • Zoetermeer

Wat ik me na de vorige berichten nu afvraag: zijn die miniboilies wel succesvol? Waarom anders zou een doosje na 2 jaar nog in je tas zitten. Zitten er zoveel in dat je ze gewoon niet op krijgt, of vang je er minder mee dan al die succesverhalen doen geloven?
          Theo de Kreij.
          www.natuurzorg.eu

Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

Reageer

• Harpie
            Specimen Hunter
            • 13-02-2003
            • 1009
            • Emmen

Oorspronkelijk geplaatst door Master
            Wat ik me na de vorige berichten nu afvraag: zijn die miniboilies wel succesvol? Waarom anders zou een doosje na 2 jaar nog in je tas zitten. Zitten er zoveel in dat je ze gewoon niet op krijgt, of vang je er minder mee dan al die succesverhalen doen geloven?
            Master,
            Er zijn altijd produkten die je aanschaft, een paar keer gebruikt en dan niet weer.
            Maar, ze blijven wel in de tas zitten, want iets weggooien dat doet een Drent niet, dat moet jij toch weten.
            Gr,
            Harpie
            https://www.prestonfishing.nl/

Reageer

• he11je24
              tot de laatste minuut
              • 16-10-2005
              • 302
              • Zwartemeer

Oorspronkelijk geplaatst door Master
              Ik vang op een mini boilie soms wel meerdere vissen en gebruik veel expanders en pellets door mijn voer en een minimale hoeveelheid gecrushte of klein gemaakte mini boilies,daarom heb je aan een kleine hoeveelheid mini boilies genoeg en er zitten erg veel van deze mini boilies in een doosje.Dus je hebt lang plezier van een bakje mini boilies.

mvg,
              hendrik
              veel te weinig tijd om te trainen dus moet dat maar tijdens de wedstrijd gebeuren of info via het forum wat meestal goed is

Reageer

• fjkoene
                sportvisser

• 09-06-2011
                • 31
                • ter heijde aan zee

Bedankt heren hier heb ik wat aan.
                groeten Frans.

Reageer

• Master
                  Voerboer

• 26-02-2007
                  • 1148
                  • Zoetermeer

Oorspronkelijk geplaatst door Harpie
                  Master,
                  Er zijn altijd produkten die je aanschaft, een paar keer gebruikt en dan niet weer.
                  Maar, ze blijven wel in de tas zitten, want iets weggooien dat doet een Drent niet, dat moet jij toch weten.
                  Gr,
                  Harpie
                  Theo de Kreij.
                  www.natuurzorg.eu

Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

Reageer

• Pieter Stam
                    -
                    • 11-10-2002
                    • 2882
                    • NL

Als ze te warm worden gaan ze zweten. Als de verpakking nog dicht is zie je dan druppeltjes tegen het plastic zitten. Als de verpakking op en is verdampt het direct. Beide hebben hetzelfde resultaat: de boilies drogen uit. Dus inderdaad goed afsluiten na gebruik!

Reageer

• PeBo
                      Hengelaar

• 29-09-2007
                      • 2643
                      • Oosterhout

Ik heb een klein plastic doosje met een onderverdeling van tien kleine vakjes. Deze vul ik met diverse soorten miniboilies. De rest van de zakken gaat in de ijskast. Alle boilies die in het doosje gaan worden door mij mbv een Dremel voor geboord met een boortje van 2 mm. Ik wil dit niet meer hoeven doen aan het water. Ik vis met de Quick stops van Korum. Als je die dan door de boilie of pellet steekt, heb je er ook geen last van dat ze barsten als ze wat harder geworden zijn. Raakt een soort uit het doosje op, dan vul ik dit weer aan uit de ijskast.
                      ]Member of the Easterwood dreamteam.
                      Also member of the Winning team 2012 en 2014. 67% winnings over the last three years

Groeten,
                      PeBo.

Reageer

• Quido
                        pink floyd

• 30-10-2007
                        • 1509
                        • Winschoten

das een goed idee, zo ga ik het ook doen, altijd vers aas. bedankt voor de tip pebo.
                        groeten quido

http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

Reageer

Working...