2 feeders op dezelfde afstand

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • fjkoene
    sportvisser

• 09-06-2011
    • 31
    • ter heijde aan zee

2 feeders op dezelfde afstand

Hallo allemaal.

Nu heb ik aanstaande een nacht wedstrijd.
    Ik wil met de gewone feeder montage vissen en met meyhode systeem.
    Nu wil ik met alletwee op de zelfde plek liggen.
    Hoe kan ik dat het makkelijkste doen.

Had het idee om met 1 feeder in tegooien met een korf en de ander er aan vast te maken met een wartel zodat de draad gelijk mee gaat van de andere feeder.
    Zachtjes strak draaien en dan achter de clip.

Of zie ik dit te lastig graag u mening hier over medevissers.

Groeten Frans
  • The Frisian Viking
    NHSF Erelid
    • 27-06-2006
    • 5454
    • Feânwalden

Maak een touw met aan weerszijden een lus van een cm of 10 het gehele touw inclusief gemaakte lussen moet 5 mtr zijn zet in elke lus een bankstik en steek deze in de grond maak op het touw om de mtr een streep zwarte viltstift of een gekleurde plakker omheen.
    Maak 1 feeder klaar op de plaats waar je wilt vissen en zet deze op de lijnclip vast draai deze binnen en zet de korf welke aan de lijn hangt schuif deze om de bankstik en ga dan met de lijn naar de andere bankstik draai hem hier om en ga weer terug tot dat je aan de lijn clip komt tel gelijk bij het heen en weer gaan hoe vaak je heen en weer bent en wat er dan nog over blijft.

Zeg maar je gaat 5 keer heen en terug dat is 25 mtr en dan is er nog een stuk over van 3 mtr dan zit je dus op 28 mtr, zo kan je op een eenvoudige manier feeders gelijk in afstand maken.
    Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

ik knibbelje foar gjin ien

The Frisian Viking

Reageer

• fjkoene
      sportvisser

• 09-06-2011
      • 31
      • ter heijde aan zee

Ja zo kan het ook je heb gelijk zo had ik het nog niet gezien.

Kan hem dan ook in 1 keer uitlopen over het gras ja niet aan gedacht.

Als je nu aan het feederen bent met het gewone systeem en wil over stappen naar methode systeem het is ander voer is dat gevaarlijk om je vis kwijt te raken of valt dat wel mee.

Reageer

• Joas
        Frequent aanwezig

• 18-07-2009
        • 199
        • Breamcity

Ik zou kiezen voor 1 voer, 2 voeren door elkaar heen gebruiken lijkt me niet verstandig! Als ik jou was zou ik gaan voor het het voer wat je gaat vissen in je method. Dit is waarschijnlijk gebaseerd op vismeel en kan ook prima in de korf! Let op met pieren, deze houden niet zo van vismeel!

Reageer

Working...