Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Piet,
Ik heb mn hengelsportzaak een foto gestuurd,en die heeft mij alleen beantwoord dat ik geen garantie had,
en dat het deel los te bestellen was.
Ik heb net een zeer boze/teleurgestelde mail naar PrestonInnovations NL gestuurd.
Ik vind het belachelijk dat ik geen nieuwe krijg,of op zn minst een coulanceregeling word getroffen.
Ik hou je op de hoogte hoe ze bij Preston reageren.
gr Dirk
Ik mis de ounce-aanduiding op de tips van mijn DM's totaal niet. Van mijn 2 130-grammers gebruik ik meestal de gele tip, die is het meest allround, de extra heavy groene tip gebruik ik bijna alleen bij het barbelen en de rode voor bijv. een traagstromende Maas.
Bij mijn lichtere DM's vis ik meestal met de rode tips, maar dat ligt ook weer aan de werpafstand.
Ik vind de groene tip (5 oz )aanvoelen als een 4 oz van shimano,
die gebruik ik altijd met feedervissen op witvis in de ijssel.
Gaat perfect,alle aanbeten prima zichtbaar,ook van de kleine vis.
Ik heb een nieuw tussen deel gekregen voor mijn Dutch master 14,2 ft 130 grams feeder.
Ik had het deel anders zowiezo wel gekocht,want vind het een super hengel.
Maar ben hier natuurlijk super blij mee.
Klasse van Preston ! !
Harpie ook nog zeer bedankt.
Reageer