Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
okee dan zal ik kijken of ik die kan krijgen bij het omruilen en anders haak 14 en zal het dan nog eens proberen met een rode 8mm boilie, want daar had ik wel beet mee. En de aanbeten die ik had waren snoeihard.
Heb die van Preston paarse pakjes .
Ja, die rode boilie,s doen het goed daar ving ik zondag een dikke platte in NW Kanaal.
Wedstrijd Hoogezand -Sappermeer kijk maar op Matchfiching uitslegen filmpje van mijn dikke vis ha ha ha.
Had ik 4e prijs mee in mijn Vak 1610 gr
[QUOTE=ErwinPhiAssen;166159]ik vis met de korum standaard onderlijnen de onderlijn is 10cm, ik heb 1x een 8mm boilie eraan. Ik krijg totaal geen beet. Ik heb wel het idee dat ik beet heb. Maar dat de vis de boilie wel in de mond heeft maar dat de haak eruit blijft. Als ik meet heb ik bijna 2cm vrije ruimnte tussen boilie en haakbocht. Is dit normaal, of is de hair gewoon te lang?
De method leek mij erg leuk, maar na 3 avonden niks te hebben gevangen zakt het moed me in de schoenen, wie kan mij advies geven?
Ik heb wel het idee dat ik beet heb ?? Dan zit er toch iets goed mis, want normaal hoef je niet zo te twijfelen als je met de method beet hebt. Zit de vis niet in de uitsparingen van je method te peuzelen (voer te vast) ? Switch eens naar een banjo feeder, kan heel veel verschil maken, wat heet : een wereld van verschil. The devil is in details en vaak krijgen verkeerde onderdelen de schuld van het niet vangen. Ik gebruik deze Korum onderlijnen al jaren en daar is helemaal niks mis mee !! Als je met de method 3 keer niets vangt moet je andere dingen binnen het systeem uitproberen, aangenomen tenminste dat er vis op het te bevissen water zit (....)
As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.
Reageer