Nanofile wel of niet goede lijn.

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ghelsing
    Frequent aanwezig
    • 20-03-2004
    • 245
    • Vleuten

Nanofile wel of niet goede lijn.

Telkens duiken er bij wedstrijdvissers, weer de discussies op over Nanofile lijn . er zijn er bij die het de beste lijn vinden die er momenteel te koop is , en de ander vind het weer helemaal niks. Zelf denk ik dat het zijn waarde nog moet bewijzen daar het sinds kort in de handel is. Heeft iemand hier al ervaring mee.

Groet gerard
    Groeten van Gerard Elsing
  • preston-freak
    wedstrijd, specimenvissen

• 12-04-2008
    • 1834
    • Oss

De wedstrijdvissers die het een goede lijn vinden moeten wel gesponsord worden door Berkely. Ik vind het namelijk misschien de meest waardeloze lijn die ik ooit in mijn handen gehad heb.

Toen ik een tijdje geleden de testblisterverpakking bij Witvistotaal kreeg, zag de lijn er in 1e instantie mooi uit en was nog vrij sterk ook. Maar toen ik er vervolgens slechts een oudewijvenknoop in knoopte had de lijn ineens een sterkte van misschien een paar honderd gram.

Kom bij mij niet aan dat je de 'speciale' knopen moet gebruiken, want dat is onzin. Een goede lijn moet ook zonder kunnen en gewoon te vertrouwen zijn.
    Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

Reageer

• ghelsing
      Frequent aanwezig
      • 20-03-2004
      • 245
      • Vleuten

Die geruchten hoorde ik ook, en wou het ook wel eens weten van wedstrijdvissers die met Nanofile al ervaring hadden opgedaan.
      Ik hou het voorlopig maar bij mijn super G line

super G line
      Groeten van Gerard Elsing

Reageer

• vislood
        Sportvisser
        • 18-03-2003
        • 717
        • Grubbenvorst

Ik heb me laten overtuigen om deze snoer aan te schaffen, gelijk 150 meter om ook genoeg lijn op de spoel te hebben. Om niet het dunste te pakken gekozen voor 10 honderste. Toen ik dit vol trots vertelde aan een collega visser, waarschuwde hij me al voor deze snoer. Hij zou niet slijtvast zijn. Afgelopen zaterdag toch maar eens geprobeerd. Omdat het nog half winter was hoefde ik niet veel in te gooien, maar na een paar uur waren de eerste meters al gerafeld en daarna gooide ik mijn voerkorfje van 40 gram er ook door. Dit stukje hoort misschien ook wel bij de miskoop van de maand maarja dit was lesgeld, koste ongeveer €15 per 100 meter maar op Marktplaats wordt hij schijnbaar al veel goedkoper aangeboden.
        Groetjes Ruud

Reageer

Working...