Feederen op het kanaal in tilburg

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Tvdv
    Newbie

• 03-04-2012
    • 38
    • tilburg

Ik heb nou wel gezegd dat ik kroeskarpertjes heb gevangen maar ik denk dat dit misschien toch ook wel eens giebels kunnen zijn. Kan iemand me dit vertellen? Hieronder de foto van de vis, even voor de beeldvorming: deze is 42 cm
    giebel.jpg
    Groetjes Tom

Reageer

• Tvdv
      Newbie

• 03-04-2012
      • 38
      • tilburg

Hier mijn mooie schubje van vandaag op de method feeder
      Hoofdlijn 22/00
      onderlijn JVS spooky 19/00
      Haak QM1 maat 12
      Aas sonubaits s-pellet halibut
      karper zonder hoofd.jpg
      Groetjes Tom

Reageer

• Pim.S
        Newbie

• 18-01-2011
        • 18
        • Hengelo gld

Hele mooie vissen en ja de bovenste is naar mijn mening een giebel en knap werk zon karper met dat materiaal eruit halen zal wel een heel karwei zijn geweest.
        Ik zelf doe nu al 3 jaar aan method feederen en het verrast mij nog steeds keer op keer hoe je ermee kan vangen ik vis nu de laatste tijd vaker met de Banjo feeder en de resultataten zijn ook hiermee heel goed en heb hier heel iets meer vertrouwen in dan de traditionele method.

Succes met de vangsten

Reageer

• Tvdv
          Newbie

• 03-04-2012
          • 38
          • tilburg

Oorspronkelijk geplaatst door Pim.S
          Hele mooie vissen en ja de bovenste is naar mijn mening een giebel en knap werk zon karper met dat materiaal eruit halen zal wel een heel karwei zijn geweest.
          Ik zelf doe nu al 3 jaar aan method feederen en het verrast mij nog steeds keer op keer hoe je ermee kan vangen ik vis nu de laatste tijd vaker met de Banjo feeder en de resultataten zijn ook hiermee heel goed en heb hier heel iets meer vertrouwen in dan de traditionele method.

Succes met de vangsten
          Die karper heeft me idd wel een minuutje of 20 gekost ja (+ 5 jaar van mij leven ) Gebruik je de banjo feeder met pellets of vul je m gewoon met grondvoer?? Mij lijkt dit ook wel wat omdat op deze vijver een dikke laag modder op de bodem ligt en ik het idee heb dat de banjo minder snel wegzakt.
          Groetjes Tom

Reageer

• Pim.S
            Newbie

• 18-01-2011
            • 18
            • Hengelo gld

ja dat is ook de reden dat ik hem gebruik en gebruik een mix van pellets en voer ik ben wel erg gecharmeerd van de voeren van Sonubaits en hier in onze regio heb ik echt hele mooie vangsten behaald met de green uitvoering en tigernutt.

Reageer

Working...