ik ben van plan om binnekort de shimano speedcast lc te kopen maar heeft iemand deze hengel al in zijn bezit . ik zou graag wat willen weten over de actie van de hengel en kan deze hengel maximaal 180 gram werpe of zit er een marge'in bedoel dus of je ook over 180 gram kan werpen bvd.
shimano speedcast feeder lc
Collapse
X
-
De nieuwe speecast hengels zijn een stuk stugger en dikker van blank dan de speedmasters. Zeker op 180 gram een pookhengel, waar je van moet houden. Waar wil je vissen als je vraagt of er meer dan 180 gram aan kan? Voor dergelijke gewichten zou ik nu voor een VDW gaan, hoewel een stuk duurder natuurlijk. DM is ook een optie, want daar hangen ze ook >200 gram aan.Carpe Diem -
ik had deze hengel opt oog omdat dat ze heel parabolies zouden zijn zelfs de 180 grammer.ik vis namelijk het liefst op sterk stroomend water en ik heb al een heel arsenaal aan feeders (uit de hand gelopen hobby k heb 15 feeders)en ik vond dat ze een hele dunne diameter hebben maar als jij zegt dat de speedmaster nog kleiner is qua diameter ga ik ff op onderzoek uit want de speedcast was welerg prijzigReageer
-
Heb je de feeders al in handen gehad? Ontzettende pook, je moet er van houden... Ook de diameter van de stok is groot, meer zoals de Technium modellen. De speedcast matchengels zijn echter wel top!
Wat de feeders betreft kun je beter doorsparen voor een Fireblood. Zeer mooie hengels.Carpe DiemReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer