Ervaring methodefeeder.

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ghelsing
    Frequent aanwezig
    • 20-03-2004
    • 245
    • Vleuten

Ervaring methodefeeder.

Ik ben gistermiddag 3 uurtje met de methode feeder wezen vissen . Nu had ik daar een vreemde ervaring mee.
    Als voer gebruikte ik Methodemix van Ringers , en Micro pellets, op een hairig een mini bolie van 10 mm Shelfish rood.
    Eerst een voerplek gemaakt door 5 grote voerkorven naar de plek te brengen.
    De eerste 45 minuten kleine aanbeten, daarna een flinke kromtrekker, een flinke brasem, daarna steeds kleine tikjes op de top, maar niet doorbijten
    Na 2 uur ineens mijn feeder uit de steun, ik kon de feeder nog net pakken , ik voelde gelijk dat het een beste was, na een minuut of 10 kreeg ik de vis naar de kant , ik was benieuwd wat voor vis het was, bleek het een snoek te zijn van 80 cm. Nu is mijn vraag , gebeurd dat vaker op een methodfeeder. met b.v. bovenstaand voer. Verklaard dat ook dat ik op die plek weinig beet heb gezien (aanwezigheid van snoek)

Gerard
    Groeten van Gerard Elsing
  • ADO69
    Frequent aanwezig

• 31-01-2013
    • 181
    • Oudenhoorn

Mijn jongste dochter had vorig jaar een roofblei op de pellet, dus ja dat soort dingen gebeuren vaker.
    https://www.antjes-creaties.nl/index.php

Reageer

• Rolla
      Allroundvisser

• 03-05-2009
      • 2439
      • Ter Apel

Vorig jaar een aantal keren gevist op een nieuwe stek waar aantallen van 30 stuks op een middag geen uitzondering zijn.
      Echter een van de laatste keren dat wij er visten (vaste stok) was het gewoon slecht dat we naar een paar uur de spullen
      al weer ingepakt hebben om huiswaarts te keren. Voor de verandering had ik een spinhengel meegenomen en na een paar
      worpen met een spinner miste ik een snoek die op de stek lag. Mijn inziens verklaarde dat ook waarom wij zo slecht
      vingen.

Bij het methodfeederen heb ik een keer gehad dat bij het binnen draaien een baars de maiskorrels had gepakt en keurig voor
      in de bek zat gehaakt.
      Vaste stok | Match | Feeder

Reageer

• polenvisser
        Frequent aanwezig

• 28-01-2011
        • 241
        • wichmond

Tijdens het indraaien als eens een aanbeet gehad, waarna het onderlijntje er helemaal af was. Lang geleden ook al eens een heel klein snoekje gevangen aan 2 maiskorrels op de haak. Tja, soms is er echt van alles mogelijk :-)

Reageer

• hans vis
          Specimen Hunter

• 26-08-2009
          • 1029
          • Eelde-Paterswolde

eergisteren tijdens het vissen met de pen greep een snoek een voorn die ik binnen draaide. Vasthoudend type, slipte wat, echter ik blokte zoveel mogelijk. Pas na een wat vreemde dril, toen ik het schepnet onder haar legde liet ze los, maar toen was het te laat..70cm was mijn deel.
          groet,
          Hans

https://www.hansparlevliet.com (voor wie die van schilderkunst houdt)

Reageer

Working...