zomaar dagje feederen,video
Collapse
X
-
-
Waarom doe je vis in een leefnet als je vrij gaat vissen ?Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis
2016 walk-over Blauforlaet !
2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !Reageer
-
Je moet van de muziek houden maar verder leuke filmpjes en flinke brasems.
Wat mij opvalt is dat de visser op 5.54 zijn feedersteun op 1 poot heeft staan. Dat deed ik vroeger ook maar elke beweging op je kist gaf ook beweging op je top.
Vandaar dat ik de laatste jaren nog steeds dezelfde steun gebruik maar zo heb gemaakt dat hij op 2 poten bevestigd wordt en dat staat een heel stuk stabieler.
suc6
Gerrit21 juni 2014: de Belgen verslagen in Oldenzaal
4 juli 2015: de Belgen verslagen op hun eigen Bieswater te Putte
2 juli 2016: de Belgen verslagen bij Blauforlaet
30 juni 2018: de Belgen ....
.......
6 juli 2019: bijna gewonnen op 't witven
4 juli 2020: De Belgen durfden niet
12 juni 2021: De Belgen al bij de grens een retourtje gegevenReageer
-
tip feeder steun
ok ik zal het is uitproberen zijn er verder dingen die verbeterd kunnen worden behalve de muziek en het wegen en terug zettenJe moet van de muziek houden maar verder leuke filmpjes en flinke brasems.
Wat mij opvalt is dat de visser op 5.54 zijn feedersteun op 1 poot heeft staan. Dat deed ik vroeger ook maar elke beweging op je kist gaf ook beweging op je top.
Vandaar dat ik de laatste jaren nog steeds dezelfde steun gebruik maar zo heb gemaakt dat hij op 2 poten bevestigd wordt en dat staat een heel stuk stabieler.
suc6
GerritReageer
-
Die laatste 2 zaken moet je natuurlijk zelf weten, alleen hoor ik bij het vissen liever de natuurlijke achtergrond geluiden en klinkt voor mij een gierende slip als muziek.
Maar ik zal vanavond even een foto maken met hoe ik de steun gebruik misschien een idee om dat ook zo te gebruiken want ik vind dat mijn hengel dan veel rustiger is en dat ik de kleine tikjes veel beter kan onderscheiden maar het kan zijn dat je het niets vindt.
Het heeft nl. ook een nadeel als je van je koffer af wilt want dan zit die steun in de weg en moet je altijd aan de kant waar de steun niet staat er af of over de steun.
suc6
.......
-
ok ik snap ongeveer wat je bedoeld maar ik wil die foto,wel zienDie laatste 2 zaken moet je natuurlijk zelf weten, alleen hoor ik bij het vissen liever de natuurlijke achtergrond geluiden en klinkt voor mij een gierende slip als muziek.
Maar ik zal vanavond even een foto maken met hoe ik de steun gebruik misschien een idee om dat ook zo te gebruiken want ik vind dat mijn hengel dan veel rustiger is en dat ik de kleine tikjes veel beter kan onderscheiden maar het kan zijn dat je het niets vindt.
Het heeft nl. ook een nadeel als je van je koffer af wilt want dan zit die steun in de weg en moet je altijd aan de kant waar de steun niet staat er af of over de steun.
suc6
GerritReageer
-
gisteravond even wat foto's gemaakt

Dus simpel de bevestiging van de kleine steun een stuk naar voren schuiven.

en dan de steun op 2 poten vastzetten.
Je complete steun wordt dan wel wat korter maar je kunt, als je dat wilt, het voorste deel nog een heel stuk uitschuiven maar alles wordt wel veel stabieler.
suc6
.......
-
steun
Ok k snap het princiepe .je steun staat zo inderdaad stabieler.k zal het zaterdag is proberen .mooie stek trouwensgisteravond even wat foto's gemaakt

Dus simpel de bevestiging van de kleine steun een stuk naar voren schuiven.

en dan de steun op 2 poten vastzetten.
Je complete steun wordt dan wel wat korter maar je kunt, als je dat wilt, het voorste deel nog een heel stuk uitschuiven maar alles wordt wel veel stabieler.
suc6
GerritReageer
-
Hele mooi stek, alleen 3,5 uur rijden voordat je er bent (zie de visserette vissen in Duitsland)
Ik zou zeggen ga het maar eens proberen en bij bewegingen op je koffer veel minder bewegingen in je top en bij harde wind ligt je hengel ook veel rustiger ipv. te zwiepen in de wind.
suc6
.......
-
ik ga het zaredag zeker uitproberen.alleen het enigste nadeel volgens mij is dat je altijd op stilstaand water altijd in een hoek positie moet zitten of heb ik het misHele mooi stek, alleen 3,5 uur rijden voordat je er bent (zie de visserette vissen in Duitsland)
Ik zou zeggen ga het maar eens proberen en bij bewegingen op je koffer veel minder bewegingen in je top en bij harde wind ligt je hengel ook veel rustiger ipv. te zwiepen in de wind.
suc6
GerritReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer