Methode feeder. korven

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ghelsing
    Frequent aanwezig
    • 20-03-2004
    • 245
    • Vleuten

Methode feeder. korven

Kan ik met de methode feeder, ook met een gewone voerkorf bv. 35gr en Hairrig van 10 cm. (bolies 8mm en mais. ) dus korf 10 cm boven de hairrig. en met mijn eigen samengestelde voer feederen.
    Ik hoor het graag

Gerard
    Groeten van Gerard Elsing
  • ADO69
    Frequent aanwezig

• 31-01-2013
    • 181
    • Oudenhoorn

Ik vis al jaren met een gewone voerkorf met de method, enigste wat je niet moet doen is een normaal feedervoer nemen en dan met boilies/pellets vissen, dat werkt niet. Op dat gebied moet het plaatje wel compleet zijn en zal je een gericht methodvoer moeten nemen.
    https://www.antjes-creaties.nl/index.php

Reageer

• Rolla
      Allroundvisser

• 03-05-2009
      • 2439
      • Ter Apel

Voor het vissen met een korf is mijn inzien 10 cm wat aan de korte kant voor de onderlijn. Ik hang de korf in een micro lead clip van Guru en neem dan een onderlijn van 15", circa 40 cm.
      Doordat de korf in een lead clip hangt en dus niet schuiven kan heb je nog wel dat de vis zichzelf haakt.
      Vaste stok | Match | Feeder

Reageer

• reijntjes
        Swingt(o)(i)pper
        • 12-12-2005
        • 3499
        • Asten

Ik gebruik een inline feederkorf ( Matrix) met een Guru speed bead . Boven de korf eventueel een stopper zodat je toch een zelfhaak system hebt. Aan de speed bead een method onderlijn van 10cm !
        Groeten

Frank

2015 de Belgen verslagen in eigen huis
        2016 walk-over Blauforlaet !
        2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
        2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
        2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

Reageer

• feederboy
          Met enige kennis...

• 06-11-2009
          • 271
          • West-Vlaanderen

Oorspronkelijk geplaatst door ADO69
          Ik vis al jaren met een gewone voerkorf met de method, enigste wat je niet moet doen is een normaal feedervoer nemen en dan met boilies/pellets vissen, dat werkt niet. Op dat gebied moet het plaatje wel compleet zijn en zal je een gericht methodvoer moeten nemen.
          toch al paar x gewoon voeder gebruikt, onlangs nog met het dubbele gewicht van de 2 de zo gewonnen. Dus dit is ook weer afhankelijk van water tot water.

Reageer

• reijntjes
            Swingt(o)(i)pper
            • 12-12-2005
            • 3499
            • Asten

Inderdaad feederboy. Als er veel op karper wordt gevist, zoals op onze vijver, is het altijd goed om vismeel door je voer te mengen. Ga je zaterdag ook met de feeder ? ?
            Groeten

Frank

2015 de Belgen verslagen in eigen huis
            2016 walk-over Blauforlaet !
            2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
            2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
            2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

Reageer

Working...