Iemand ervaring met de Cresta Blackthorne Pro C feeder method?
Cresta method feeder
Collapse
X
-
Cresta method feeder
Sir Sparklingman,
1 juli 2017: De hollanders zaten er voor spek en bonen bij in Booischot.
30 juni 2018: Euh... de hollanders zaten er opnieuw voor spek en bonen bij.
6 juli 2019: Ze hebben de laatste jaren al veel spek en bonen gefret. Nu ook in Beerse.
2020: We slaan een jaartje over zodat we veel spek en bonen kunnen aanleggen.Labels: Geen -
Geen ervaring met de genoemde Cresta hengel, maar voor het vissen met de methodfeeder gebruik ik oudere modellen van Shimano, de Super Ultegra AX light en de Speedmaster AX light.
De Shimano light feeders bevallen mij prima. Ze hebben een mooie soepele actie en tijdens de dril heb je nog voldoende controle over de vis. Zelfs het drillen van (een grotere) karper is geen probleem. Daarnaast gebruik ik de hengels ook voor het klassieke feederen met de korf op korte afstanden.
Ik heb mij dit jaar nog een hengel aangeschaft om op vaste stok afstanden te kunnen vissen. Ik heb daar voor een Aero X1 in 2.44 meter aangeschaft. Ik heb rond de 50 euro voor de hengel betaald en de prijs/kwaliteit is prima. Verder heeft de hengel een prima actie, zeker geen dweil. Het bijgeleverde foudraaltje voelt goedkoop aan en de bijgeleverde toppen zijn helaas niet de super tips, die bij de duurdere hengels worden geleverd, en ze zitten niet in een koker, maar de prijs compenseert dat weer. De hengel heeft een screw down molenhouder, zoals op de duurdere modellen te vinden is en het handvat bestaat uit kurk/eva. Al met al ben ik zeer tevreden over de hengel. Wat mij betreft een aanrader om ook eens naar te kijken.Vaste stok | Match | Feeder
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer