Tri-Cast

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Buster
    Met enige kennis...

• 21-08-2007
    • 311
    • Lingewaal

JVS Feeder

Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
    ja als je deze punten in de gaten moet gaan houden kun je ze beter wat anders adviseren omtrent de jvs aanbiedingen hoek
    Daar heb je wel gelijk in, maar iedereen moet zelf maar afwegingen maken bij hun aankopen. Het moet een nieuw type powerfeeder voorstellen,welke ik zeker geen verbe****** vind. De produktie kwaliteit er op achteruit gegaan en de toppen zijn niet zomaar uitwisselbaar met het oude type powerfeeder. Heb je verstand van zaken en wil je die feeder, koop die hengel dan op een kortingsdag van Raven. Voor 160 euro koop je dan een feeder waar goed mee te vissen is op de rivier. Het is trouwens een slechte zaak dat JVS steeds weer met vernieuwingen komt van sommige bestaande produkten, kwalitatief levert dat geen verbe******en op, en de onderdelen zijn niet meer uitwisselbaar, dan kan goedkoop wel eens duur uitpakkken. Gr B.

liever leut dan kilo's

Reageer

• rickie
      hoe kouder hoe beter
      • 18-11-2005
      • 2377
      • Oldebroek

Oorspronkelijk geplaatst door Buster
      Hoi Rickie, kan je daar mee op de Waal hengelen, is die antares daar lang genoeg voor, wat voor gewicht kan dat speeltje aan. wat is daar een goeimolen voor. Zo maar wat vragen als je daar de tijd voor hebt.
      gr B.

Liever lol dan kilo's.

dat durf ik niet te zeggen. De toppen zijn tussen de 0.5 en 2.5 onz. Kan er tot 60 gram mee wegzetten, maar dan heb je ook echt het uiterste te pakken. Heb er door tijdgebrek nog maar 1 x mee gevist. Vond een 40 grams korfje het fijnst vissen.

Persoonlijk vind ik t een geweldige hengel voor dichtbij vissen op meertjes en vijvers. Volgens kosmozz kon je er ook fijn mee vissen tussen de kribben.

Reageer

Working...