feeder vissen met een hair

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • DarthCake
    Visser? Neh => Gamer :p
    • 29-03-2006
    • 129
    • Korbeek-Lo (Leuven)

Als er veel vis zit zal je wel wat vangen zonder te voeren, maar dit zijn dan meestal wel kleine vissen.

In onze clubvijver vang je perfect een paar voorntjes van rond de 20 cm met enkele witte maden zonder extra voer
    .
    Als je voert (enkel met witte maden of mais) heb je onmiddellijk karper op je stek en ben je weer vertrokken voor een kwartiertje/halfuur met drillen ...

Er zit ook brasem, maar het lukt me echt niet om een paar brasems boven te halen, ik mag al "blij" zijn als ik er eentje vang op een halve dag.
    Oorspronkelijk geplaatst door George W. Bush
    "I know the human being and fish can coexist peacefully."

Reageer

• Sido
      Sportvisser
      • 06-09-2005
      • 801
      • dorpje aan franekervaart

Ik heb nu toch vakantie dus heb ik mooi de tijd om dit soort dingen uit te proberen.
      Sido
      ____
      HSV: De Deinende Dobber

Reageer

• Tony123
        De eenzame visser
        • 20-12-2004
        • 38

beste vissers

Waarom ik eens met de hair wil proberen heeft hoofdzakelijk hiermee te maken. Ik ken waters die zeer druk bevist worden en waar de vissen allemaal gedresseerd zijn. Misschien kan ik via dit systeem wel potten breken.

Hier in belgie heeft men niet zoveel natuurlijke waters iedereen gaat samenkruipen op een watertje en spijst de boel plat tot het water er in de zomer van gaat stinken en men de dode eenden mag wegscheppen. ik overdrijf nu wel een beetje maar allee zit toch veel waarheid in. Jullie begrijpen dat in een dergelijk voedselrijk water , waar al jaren gevist wordt en nagenoeg alle vissen al met een haak hebben kennis gemaakt de spelregels om te vissen moeten aangepast worden. Ik denk hierbij aan ultralichte lijnen 8 a 6 honderste haken van 20 tot 26 etc. Ik hoop via ee prik systeem de vissen op dergelijke wateren te slim af te zijn ....

Reageer

• Dechenie
          Newbie

• 24-02-2007
          • 3

Oorspronkelijk geplaatst door janb
          En wat dat vissen zonder voer betreft Sid dat vind ik het zelfde als in het kanaal spingen zonder dat je de zwem kunst machtig bent
          Je moet dan wel veel geluk hebben
          Jan de visser
          je bedoelt in het kanaal springen zonder zwembroek aan!

Reageer

• Rick de visser
            Alrounder&Binder

• 28-02-2007
            • 166
            • Nw-Roden

Nou ja

ik zou het niet zo doen want je kan het gewoon aan de haak doen en dan heb je een betere kans om de vis te haken neem nou brasem die zuigt het er mischien zo af en probeer anders kleine boilies
            groet rdv

Reageer

• Rick de visser
              Alrounder&Binder

• 28-02-2007
              • 166
              • Nw-Roden

goed

Oorspronkelijk geplaatst door Hylkez1
              Ik heb meestal zakken van 1,50 euro (eigen merk www.kuperushengelsport.nl) en daar gewoon een additief bij, op het moment bevalt mij de "bronze" van mondial-f zeer goed. Maar ook de oranje brasem versie van vandeneynde is prima.
              goed ideee gaa ik doen

Reageer

Working...